recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad hedder filmen? (løst - tak)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvad hedder filmen? (løst - tak)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenMJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 822
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvad hedder filmen? (løst - tak)
    Sendt: 29-Marts-2010 kl. 19:30
Jeg har brug for lidt hjælp fra nogle film-nørder herinde til at finde titlen på to film som jeg så for nogle år siden.

1) Der er tale om en film i "crime-kategorien", som handler om to personer (mænd), som skal bryde ind et sted og stjæle et sjældent og værdifuldt scepter (eller lignende) - en forbrydelse som de tilsyneladende hjælper hinanden med, men hvor de så hen ad vejen viser sig, at de gør alt hvad der står i deres magt for at snyde og bedrage hinanden mest muligt-

2) En film i samme genre, hvor en kendt skuespiller (mand) (som jeg ikke lige p.t. kan komme i tanke om navnet på), spiller en evnesvag medarbejder som gør rent og lignende - men hvor han i virkeligheden så er ganske kvik og hjælper nogle venner med div. oplysninger og smugle nogle ting ind og ud forbi vagterne - som ikke gider at kontrollerer ham, fordi de jo tror at de sidste små grå på første etage er visne.

Og så lige noget flovt: Jeg kan ikke helt udelukke at der måske er tale om samme film, da jeg måske blander nogle ting sammen (har set mange film siden jo :D ), men umiddelbart tror jeg at der er tale om to film.

På forhånd tak ;)

Redigeret af MortenMJ - 29-Marts-2010 kl. 19:45
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 19:38
1 og 2 er taget fra samme film. Jeg har set den, men kan ikke lige komme i tanker om hvem der spiller og hvad den hedder
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Point: 1473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 19:38
Navnet på filmen er The Score http://www.imdb.com/title/tt0227445/
The Score

Redigeret af FLarsen - 29-Marts-2010 kl. 19:40
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik.

En audiofil har musik for at høre sit anlæg.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 19:44
Det var I sq hurtige til! Og det er lige præcist den, 1.000 tak for hjælpen! Det var Edward Norton som jeg tænkte på under punkt 2! Synes i øvrigt, at han spiller fremragende, i denne noget anderledes rolle. :-)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 19:45
Ja det er rigtigt, og en fremragende præstation af Edward Norton som den evnessvage
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2010 kl. 19:46
Nemlig :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu