|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bluee2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 21-Marts-2006 kl. 12:42 |
Er der nogen der har en idé til hvordan dette kunne løses?
Jeg har brug for at kunne modtaget danske kanaler i Sverige. Jeg har mulighed for at sætte en box op i Danmark hvor der er kabel tv og internet Jeg har kigget på Slingbox som nok kan gøre det men afventer en PAL version af produktet. Men Slingbox kan desværre ikke modtages på andet end via software. Jeg vil gerne modtaget signalet på mit fjernsyn evt. vha. en anden Slingbox eller en computer. Hvis vi kigger bort fra Slingbox så ønsker jeg følgende scenarie: DK: HTPC maskine med 2 tv-kort som stream og HTPC maskine. Den vil lokalt kunne fungere som HTPC og samtidig vha. det andet TV-kort streame. SE: HTPC maskine som modtager stream fra DK maskine og hvor man kan vælge kanaler/optage og derfra til fjernsyn. Nogen der har lavet noget lignende før? Er der nogen der er momsreg og kan sætte den slags op? |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har ikke prøvet det, men mon ikke www.orb.com kan løse det? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |