|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
mortengf1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 16-Februar-2010 kl. 11:16 |
|
Hej jeg overvejer at købe sådan en media afspiller her http://www.pixmania.com/dk/dk/4328600/art/iamm/ntr-83.html men kan i sige mig om der er mpeg4 tuner i det synes jeg ikke at jeg kan læse mig frem til. Mvh MF
|
||
![]() |
||
bingoking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
|
http://www.mpcclub.com/download.php?f=review_novatron_ntr83.pdf
En lang anmeldelse af boksen (engelsk), men den afslører ikke så meget, der kan svare på dit spørgsmål. Man må dog gå ud fra at det kan den... |
||
![]() |
||
bingoking ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
|
![]() Som billedet her siger, så burde den understøtte det!
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Hvis så bare den kunne købes andre steder end Pixmania.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
spuncut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
|
Ja hold dig fra pixmania, de er storsvindlere. De har bøffet mig for 2500,- ufatteligt at de kan fortsætte.
Redigeret af spuncut - 16-Februar-2010 kl. 15:02 |
||
TV: PanaG10 H/W: Silverstone LC17 Core i5 2500K 8GB Nv430GT S/W : Win7x64 Zoomplayer Lyd : YAMAHA RX-V767 Hafler DH220
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Jeg har selv købt vores TV hos dem og har intet at udsætte på deres håndtering af leveringen. Jeg har heldigivis ikke fået brug for min reklamationsret. Skulle jeg købe noget større i dag (efter jeg har læst så meget dårligt om dem) villle jeg dog end ikke overveje at købe hos dem.
|
||
![]() |
||
spuncut ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
|
Jeg fik en brugt og defekt vare som jeg returnerede, men jeg fik aldrig nogen penge eller ny vare retur.
|
||
TV: PanaG10 H/W: Silverstone LC17 Core i5 2500K 8GB Nv430GT S/W : Win7x64 Zoomplayer Lyd : YAMAHA RX-V767 Hafler DH220
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |