|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
![]() Sendt: 10-Februar-2010 kl. 20:12 |
|
Hvad bruger folk til at smide deres BluRays ind på PC'en?
Jeg har prøvet AnyDVD HD, men for det første er prisen afsindig høj efter min mening (mellem 600 og 800 kr). Og for det andet vil jeg gerne kunne fravælge alternative lydsport, undertekster, ekstramateriale osv. MakeMKV virker udemærket, dog kan jeg ikke få underteksterne til at virke med dette program. Jeg kan se underteksterne i Matroskaikonet i menulinjen, men jeg kan ikke se underteksterne i hverken MPC-HC eller DVBViewer. Jeg er absolut ikke interesseret i at komprimere hverken billede eller lyd. Men kort sagt: hvad bruger i? |
||
![]() |
||
hiver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
|
Jeg lytter lige med her - meget spændt på om der findes en løsning så jeg kan ende med bare filmen, et enkelt lydspor samt et sæt undertekster -alt sammen i perfekt ukomprimeret kvalitet.
|
||
![]() |
||
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
![]() |
|
Hej
ved ikke om det her kan hjælpe: http://www.avforums.com/forums/home-entertainment-pcs/1191567-guide-7mc-mkv-hd-audio.html Kan kun se han bruger selve billedet og så HD lyd steam. Men om ikke man kan vælge hvilke undertekster også... |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Når man ser på om prisen er høj eller lav, så skal man nok lige tage i betragtning at Slysoft konstant opdaterer deres SW. Når udbyderene finder på nye kopibeskyttelse tricks, så går der ikke mange dage før der er en update
Har lige kopieret hele strukturen fra en BD over på en harddisk. Så her ligger den nu helt ukomprimeret. Forsøger nu at finde noget SW der kan tage alle kapitlerne i STREAM folderen og danne en samlet film, helst i .TS format.
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
mbw2001 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 463 |
![]() |
|
Hvor får du den til 400,-?
Et års subscription koster 470,- lifetime koster 811,- |
||
![]() |
||
![]() |
|
Desuden kan MakeMKV sagtens læse kopibeskyttede film. Ved dog ikke hvor ofte der udkommer opdateringer.
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det har jeg oftest ;)
Spøg til side så er der ingen af de andre produkter som er interessante for mig, og synes godt nok at for 800,- er det godt nok betalt for. Det er samme pris som et komplet styresystem. Indrømmet at jeg ikke har lifetime updates, men stadigvæk. |
||
![]() |
||
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
|
Hvis du kan demuxe mkv filen så kan BD underteksterne konverteres i BDsup2sub. Det er det eneste der skal til, men hvordan, er det store spørgsmål. Jeg mener ikke mkvextract vil kendes ved Bd underteksterne. Det kunne være der fandtes et andet "gratis" program der kunne løse dette problem. |
||
Mvh Hansemand
|
||
![]() |
||
Vinkender ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|
Jeg mener nu også at DVDFAB fint vil kunne klare opgaven. Du kan se mere på http://www.dvdfab.net/blu-ray-to-blu-ray.htm
Husk at der er 20 % rabat på priserne" We offer a
|
||
![]() |
||
Vinkender ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
|
Prøv lige at læse dette:http://www.makemkv.com/forum2/viewtopic.php?f=1&t=808. |
||
Mvh Hansemand
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |