recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Recording service og UPNP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRecording service og UPNP

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cklausman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Emne: Recording service og UPNP
    Sendt: 09-Februar-2010 kl. 20:40
Hej

Jeg forsøger at sætte et client/server miljø op. Det jeg allerhelst vil er at bruge XBMC som frontend og så DVBViewers recording service som server. På min server (Win7x64) har jeg installeret dvbviewer pro og recording service. Jeg har scannet og fundet mine kanaler og kan fint se dem via DVBviewer.
Jeg har sat det som nedenstående.

Starter jeg WMP på serveren, så finder den DVBviewer Media Server men her for jeg kun den samme folder struktur som i media player. Fra XBMC kan jeg kun se dvbviewer media server, men ikke tilgå den.

Hvordan kommer jeg videre?

Hilsen
Carsten
Til top
cklausman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2010 kl. 21:58

Det hjælper åbenbart at oprette et indlæg på forummet, for nu virker det.... Spørg mig ikke hvad jeg har gjort anderledes. Dog går XBMC ned, når man forsøger at skifte kanal. Træls

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu