|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() Sendt: 01-Februar-2010 kl. 11:03 |
Hejsa Jeg installerede terratec cinergy PCI HD for en uges tid siden, sammen med DVBViewer. Det virkede sådan set i første forsøg, fandt alle kanaler og alle kanaler virkede, dog med lidt hakken som jo nok er pga. signalet. Men af andre årsgaer så har jeg geninstalleret win 7 her i forgårs. Men denne gang kan jeg slet ikke finde nogen kanaler. Det eneste jeg har gjort at at geninstallere win 7. Har ikke rørt andet. Nogen ideér til hvordan jeg får hul igennem igen? Martin |
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() |
Har du brugt drivere fra windows eller drivere fra producenten.
Hvis noget er pga. signalet, kunne det så tænket at signalet er blevet helt tosset nu.
MVH
|
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() |
Da jeg geninstallerede windows fandt den selv nogle drivere. Men installerede så efterfølgende driverne hentet fra terratec's side uden resultat.
|
|
![]() |
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() |
Syntes der er flere der sidder med et lign. problem har du scannet forum.
|
|
![]() |
|
![]() |
Syntes jeg havde søgt men kan da nemt have overset nogle tråde.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det kunne være interessant hvis der er en af jer derude der har samme opsætning som mig (dvs. yousee hovedstaden, dvbviewer), som kan oploade en kanalliste. Så kan jeg da prøve om det virker på den måde.
Edit:
Fandt følgende tråd:
som også linker til:
Vil lige prøve om jeg kan få det til at funke ved at følge de råd...
Redigeret af SandSand - 01-Februar-2010 kl. 18:09 |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
For interesserede, så har jeg lavet en frisk-scannet kanalliste for hovedstaden:
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
![]() |
Nå nu har jeg fået det til at virke igen. Det jeg har gjort er: installerede coreavc, ac3 filter og nvidia purevideo, kørte setup wizard igen, og så fandt den kanaler. Mærkeligt! Nu mangler jeg bare de krypterede kanaler... |
|
![]() |
|
![]() |
Nå. Jeg har nu problemer med at få gang i CA modulet (CAM). Jeg ved ikke lige hvordan jeg kommer videre. Er faktisk i tvivl om jeg har vendt yousee kortet og CAM kortet rigtigt, men synes jeg har prøvet alle kombinationer Kan i hvert fald ikke få det frem under "Show CAM" i DVBviewer, og synes ikke rigtig jeg kan finde noget information på google som hjælper mig videre. hmm. Redigeret af SandSand - 01-Februar-2010 kl. 22:58 |
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg installeret terratec home cinema. Og når jeg prøver at se en kodet kanal siger den "no ci present" :( Er der nogen der kan fortælle mig om CI kortet skal kunne findes under enhedshåndtering? Eller andre forslag ? |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvis du ikke kan få showcam i dvbviewer til at vise noget, er det noget galt...
I dvbviewer sammenhæng kan det f.eks. være at ci-support ikke er installeret... Ci-kortet kan ikke ses i enhedshåndtering. DVBviewer viser meget klart om ci-interface virker... Redigeret af avh - 02-Februar-2010 kl. 18:40 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Du skriver at du installerer AC3 igen, hvordan det. Hvem laver en AC3 man kan installerer. Jeg har problemer med min lyd på mediaportal i HD, lyden passer ikke med billedet. Så måske jeg har et issue her du kan løse.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |