|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() Sendt: 03-Juli-2004 kl. 10:47 |
||||||||||||
På afspiller siden har JVC begået en temmelig god DVD-afspiller til en fair pris. Den afspiller alle discformater undtagen SACD (og MiniDisc) ha, ha
![]() |
|||||||||||||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7973 |
![]() |
||||||||||||
|
|||||||||||||
Thorvald. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Per D ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
||||||||||||
Har kigget ind hos GodPris, og set på varen. Hvad er det for noget "tilbehør" han giver med i prisen? - Er det faktisk "det-der-med-kodefri" eller ? Jeg kunne selvfølgelig spørge ham selv, men du ved det vel Thorvald ? Per D |
|||||||||||||
Per D
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
||||||||||||
|
|||||||||||||
Thorvald. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
erimads ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
![]() |
||||||||||||
Hej. Mit gæt er at det er noget software hvor man på sin PC kan generere en DVD-Audio som er en DVD som kun indeholder lyd men med en højere kvalitet end på en CD. /Erik |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Et stk. link til skema, der sammenligner nogle JVC DVD-afspillere: http://jdl.jvc-europe.com/files/techspec/jdl04_dvd_player.pd f Og et stk. link til en test af XV-NA77SL: http://www.homecinemachoice.com/cgi-bin/displayreview.php?re viewid=4072 |
|||||||||||||
Thorvald. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
||||||||||||
Hej!
Der mangler SACD på den JVC afspiller. Der er flere andre, der har både SACD og DVD-Audio, bl.a. Pioneer, Yamaha og Denon. Der er en god side her med masser af anmeldelser af plader: http://www.highfidelityreview.com/index.asp - så jeg kan se at jeg får brug for begge formater. I øjeblikket har jeg kun 5 titler, men det er SACD alle sammen. (Rolling Stones og Pink Floyd). Mvh. KB |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Ja, det er jo så det igen - formatkrig. Jeg tror måske, at det vil være DVD lignende formater, der får mest udbredelse og som efterhånden helt vil afløse CD, inkl. SACD, p.g.a. den større kapacitet og dermed den bedre mulighed for ukomprimeret lyd - eller i hvert fald mindre komprimering. Dog har jeg ikke noget at bruge hverken DVD-audio eller SACD til endnu. Men det kan jo være, at hvis jeg først hører en musik-DVD, så bliver jeg måske forelsket i (vel)lyden...
![]() |
|||||||||||||
Thorvald. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
||||||||||||
- slettet (flyttet) til det rigtige emne.
Redigeret af Thorvald |
|||||||||||||
Thorvald. |
|||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |