|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jmahle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 02-Marts-2006 kl. 12:41 |
Hejsa,
Jeg skal til at bygge et media center, og vil høre om følgende kan lade sig gøre. Min plan var at lave en server, hvor alt musik, film og billeder lå på. Der er så tilsluttet tv-kabel (incl parabol)... Er det muligt at tilslutte 2 fjernsyn til sit mediacenter? - Hvis ja: 1. Kan de se hver deres film eller program? 2. Er det muligt at gøre trådløst fra server til tv? Er det muligt at tilslutte en "musik klient"/computer til serveren, så man via den kan vælge musik/radiokanaler osv. via et skærmbillede? Altså opsummeret vil jeg gerne have et mediacenter med 2 fjernsyn og en musik-klient, som helst skal kunne fungere på samme tid, uden at skulle se/høre det samme... Er dette muligt og hvad skal jeg bruge til det??? På forhånd tak, mvh Jacob |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
http://www.orb.com/what_is_orb/orb_benefits/ Skulle kunne det du ønsker. Har ikke selv fået prøvet det endnu, mend det bliver anbefalet flere steder. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |