Hej forum
Jeg har kastet mig over bit perfect i mit mm (Windows 7). Jeg har installeret reclock og det fungerer upåklageligt, undtagen for Live TV.
Findes der en mulighed for at køre med Reclock, men således at den "loader" for alt andet end live tv?
Under alle omstændigheder synes jeg, at Foobar giver bedre bit perfect lyd en Reclock (?!?), så den ville jeg gerne bruge som standard cd-afspiller. Men den giver nogle problemer, som jeg umuligt kan tro kendetegner et så "gammelt" og gennemprøvet program:
Det genkender den første cd, men ikke de efterfølgende - man skal genstarte programmet for at få det til at "refreshe" oplysningerne om cd'en i drevet.
Skubber jeg en cd ud midt i en afspilning, begynder den at larme som en borehammer.
Man kan ikke bruge de almindelig betjeningsknapper (pil frem, skip osv.) på remoten. Jeg har fundet ud af, at man kan bruge pil op/ned og OK, men hvordan stopper man et nummer, så man kan skifte cd uden al den ballade?
Målet er selvfølgelig at den mht. betjening opfører sig som mediaplayer - gider sgutte sparke plasmaen i gang, bare fordi jeg vil høre lidt med Det syngende Postbud fra Ranum.
Mvh.