recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor er mine thumbnails
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvor er mine thumbnails

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
willypedersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-November-2009
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor er mine thumbnails
    Sendt: 09-Januar-2010 kl. 03:27
Hej.

Jeg har via Windows XP - mappeindstillinger - "vis skjulte filer og mapper" fordi jeg skulle prøve noget, men nu vises der ikke minaturebilleder (thumbnails)  ved mine hjemmevideoer. Altså mpeg, wma og avi-filer. Har trykket fluebenet væk igen og "nulstillet alle mapper"

Hvad skal jeg gøre, jeg håber i kan hjælpe mig.
Til top
uwej Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 00:59
[QUOTE=willypedersen]Hej.

Jeg har via Windows XP - mappeindstillinger - "vis skjulte filer og mapper" fordi jeg skulle prøve noget, men nu vises der ikke minaturebilleder (thumbnails)  ved mine hjemmevideoer. Altså mpeg, wma og avi-filer. Har trykket fluebenet væk igen og "nulstillet alle mapper"

Hvad skal jeg gøre, jeg håber i kan hjælpe mig.

Start - kør - indtip nedenstående og enter

regsvr32 shmedia.dll
ellers led i google efter yderligere oplysninger

men det er ellers et prpblem med explorer der både er 32 bit og 64 bit orienteret

Mine MPG filer har kun delvis ikoner
Har løst mit problem ved at installere Picassa, så kan du bladre dig igennem til
en mappe du vil se på

Håber du kommer videre

uwej
UweJ
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu