|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||||||
bomoeller ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 27-Januar-2006 kl. 06:24 |
|||||
Howdy Oplevede igår 26/1 at alle mine EPG var forsvundet ... er der andre der har oplevet det samme? Håber at det er fordi at ms har gang i en epg opdatering ;O) |
||||||
![]() |
||||||
pagaard ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|||||
Yeap det samme er sket for mig, så mon ikke det er Microsoft der er ved at få rettet op på de EPG fejl som skulle være rettet inden februar??
|
||||||
![]() |
||||||
mikkelp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2004 Status: Offline Point: 167 |
![]() |
|||||
Hvad tid forsvandt de? Mener jeg fik en ms update i forgårs, men der kom ikke flere guidedata af den grund. Jeg lagde ikke mærke til at nogen guidedata forsvandt.
|
||||||
![]() |
||||||
npa-at-dvd ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|||||
Jeg oplevede det samme igår ved 19-tiden. Jeg rodede på det tidspunkt med min antenneinstallation og tilskrev egentlig hændelsen det faktum. Interessant er det da, hvis det virkelig skyldes en opdatering fra MS's side, jeg oplevede dog heller ikke, at der var kommet flere kanaler til i Guiden da jeg efterfølgende knyttede programguide til kanal. Stadigvæk 59 guides og ingen Discovery Channel. |
||||||
![]() |
||||||
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|||||
Er der nogen der ved om der er et sted på MS site hvor de rent faktisk informerer om nye tiltag og opdateringer, eller skal man bare sætte sin lid til auto update funktionen, og så blive glædelige overrasket den dag der er flere end de 59 guides, hvor discovery og disney channel er med? Hvad regner de engeligt med. De fleste MCE brugere (eller konfiguratorer) er nok af hankøn, og de der har mulighed for at se Discovery ville nok gerne lagre det og derefter skippe de 5-10 mins reklamerinterval 3 gange i timen med ælv, bævl og kavl om minoritetssprog i verden! Så få nu det op og kører, og vi vil være mange der vil kunne gå tidligere i seng! -Psudo Redigeret af Psudo |
||||||
![]() |
||||||
bomoeller ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|||||
Jeg opdagede det ved 19 tiden..... WAF faktor var heeeelt i bund ;O)
|
||||||
![]() |
||||||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
|||||
Jeg har sat min til manuel opdatering, så jeg nåede at fange detaljerne, ikke noget om EPG, men noget om problemer med suspend/resume - det kan være det har løst de problemer mange har med stand-by:
Redigeret af Hanien |
||||||
![]() |
||||||
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
|||||
Ja den opdatering fik jeg også, og fejlrettelser er altid godt, men desværre har den ikke noget med EPG af gøre så vidt jeg kan se. Men det er da altid positivt at de ikke har glemt MCE OS´et! -Psudo |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Er der egentlig nogen hvor deres EPG er kommet tilbage af sig selv. Det er de ikke hos mig!! Har prøvet at køre opdateringer af programguide men ingen hjælp. Håber ikke jeg skal til at køre alle programmer ind igen... Hvad gjorde i? Bo |
||||||
![]() |
||||||
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
|||||
Guiden skulle være fixet nu, men der kan forekomme systemer der ikke får ryddet ordentligt op i kanalerne. Fejlen kan afhjælpes ved at lukke selve Media Center softwaren, men ikke Windows og slette mappen ”C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\eHome\EPG”. Start herefter Media Center softwaren igen og gå ind i programguiden. Maskinen konstaterer nu, at guiden mangler og tilbyder at hente den igen. Når man har gjort det er fejlen løst. Herefter skal du så lige sortere kanalerne som du nu vil have dem... |
||||||
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
||||||
![]() |
||||||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|||||
Det er godt nok underligt. Jeg har ingen problemer med at få opdateret mine EPG. Den nævnte Rollup KB912067 løser hverken EPG eller suspend resume problemet se: http://support.microsoft.com/?kbid=912067 Har i været inde og se i eventloggen (Control Panel/Administrative Tools/event viewer/Application) her skulle der gerne være et event af Information typen som indeholder noget ligende det her: Event Info: Guide Successfully Downloaded Version: 2607210831 Supplier id: 15 Headend network type: HEADEND_NETWORK_TYPE_LOCAL_ANALOG_ANTENNA Headend id: 8400000 Headend name: Unmapped Analogue Terrestrial Supplier Info: Tv-programoversigt leveret af Broadcasting Dataservices Ltd Supplier: BDS Schema Version: 1.1 Language: dk Copyright: © 2005 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes. Servicebetingelser: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=8430 Process: DefaultDomain Object Name: Microsoft.Ehome.Epg.Ehepgdat
For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp. |
||||||
![]() |
||||||
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
|||||
Betyder det at der er program data på alle kanaler? |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |