|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
julle.p ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() Sendt: 28-November-2009 kl. 17:44 |
Hej alle.
Jeg står selv og skal til at købe 2 x Sonos ZP90 (passiv) 1 x Sonos CR200 (controller) Alene dette vil koster over 8000 kr i Hifi-Klubben (normal-pris). Jeg havde tænkt mig at vente på noget januar-udsalg, men hvis vi kan få stablet et fælleskøb på benene vil det højst tænkeligt blivere billigere. Så tænkte om andre også lige stod og manglede nogle Sonos-produkter? Jeg vil gerne stå for indkøb osv. Jeg bor i 2800 Kgs. Lyngby, så det ville blive Hifi Klubben i Lyngby. Dermed undgår vi også alt det bøvl med engelske stik og spørgsmåltegn omkring ganranti osv osv.. Jeg ved ikke hvad man normalt gør med penge i forbindelse med fælleskøb? Jeg ligger i hvert fald ikke så mange penge ud. Så hvad siger i? Mvh Alex. |
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
|
Molbech ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Nu ved jeg ikke hvordan du vil gøre det, men da vi skule købe Sonos (+30.000 kr), så var der INGEN rabat at hente. Hverken i Horsens eller Vejle. Det er en politik de har.
Så tror ikke du skal regne med det store, men det kan vel ikke skade at prøve
![]() Redigeret af Molbech - 28-November-2009 kl. 23:17 |
|
![]() |
|
jobbe104 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Hvis det ikke lige skal være Hifiklubben, kan man jo også høre nogle af de engelske/tyske forhandlere. Hvis man nu havde noget konkret at holde dem op imod og man stod med 40.000 til 50.000 i hånden, så de vidste hvad de gik glip af, kunne det jo være de var til at snakke med...
|
|
![]() |
|
julle.p ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
![]() |
Jeg tror jobbes forslag er rigtigt godt. En butik siger da ikke nej til penge... Specielt i disse tider kunne man forestille sig at de er lidt sultne efter penge...
Men lad os da lige se om der overhovedet er nogle der vil være med? :) |
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
|
MSP84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Jeg er interesseret i en bundle med ZP90 og ZP120, alt afhængig af pris og vilkår selvfølgelig. Såfremt det er hos en engelsk forhandler kunne det også tænkes jeg var interesseret i en iPod Touch som controller, men igen, det afhænger af prisen.
Mvh Michael |
|
![]() |
|
Jon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-December-2009 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg har gang i et fælleskøb af Sonos via UK, der er I velkomne til at være med. Send mig en personlig besked hvis I er interesseret. Mvh. Jon.
|
|
![]() |
|
MSP84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Hej Jon Jeg har sendt en PB. Jeg er interesseret hvis prisen er rigtig :-) |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg sender også lige en PM.
Andre der er interesseret i et fælleskøb må meget gerne lige skrive i denne tråd. |
|
Mvh. Alex
|
|
![]() |
|
KingK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Jeg er også interesseret. Sender en mail til Jon.
|
|
![]() |
|
Fanner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Jeg er også yderst interesseret og sender også en PM
|
|
![]() |
|
bering ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Hej
Vi er nogle stykker som er ved at samle sammen til en ny forespørgelse hos http://www.sonosshop.com/
Er der nogen der vil med - så meld ind på tråden:
|
|
![]() |
|
Fanner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Er der andre end mig der har handel igang med Jon??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |