recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amitech mce Tastertur fejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAmitech mce Tastertur fejl

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik A Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Amitech mce Tastertur fejl
    Sendt: 10-Februar-2006 kl. 15:09

Hej,

Jeg har i ca 3mdr haft fornøjelsen af at have Amitech's Living, men jeg må sige at grå hår har meldt sig. Problemet er tasterturet, som ikke lever op til mine forventninger. Det starter altid godt, men efter nogen tid hvor man arbejder med det, begynder det at opfører sig underligt. Den ellers geniale kuglemus på tasterturet kan ikke få cursoren til at gå f.eks. til højre, alle taster skal man trykke mindst 2 gange på for at få anslaget etc.

Jeg har flere gange snakket med hotline som fornyligt sendte mig et nyt tastertur som også er sin "egen herre". De siger de ikke har hørt om problemet før (måske lige bortset fra butikken jeg købte det i, da han har oplevet det samme og meldt det) og mente jeg skulle formatere maskinen. Med dette gjort, virker dette stadig ikke!!!

SPØRGSMÅLET....

Er jeg den eneste der bikser med dette problem?

Hilsen Henrik

Til top
Delphi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2006
Point: 438
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2006 kl. 16:52

Jeg har nogle gange lidt af det samme problem; men kun med tastaturet.

Dette regner jeg med bliver løst, når jeg får placeret min modtager (den lille runde) bedre.

Det hjælper at holde tastaturet lidt op.

I vejledningen står så vidt jeg husker også, at modtageren skal kunne "se" tastaturet, der må altså ikke stå noget i vejen.

DVBViewer og DVBViewer Media Server.
Xepg og XgrabDMS download: a123.dk
Til top
Henrik A Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Februar-2006
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2006 kl. 10:47

Amitech levere 2 slags tasterturer. Det lidt ældre grå med "stift-mus" og det nye sorte med kuglemus. Jeg har for længere tid siden købe det grå til en anden løsning (det jeg tror du har). Det er korrekt at det skal kunne se modtageren da det ikke er radiobølger. Men det nye sorte som følger med Amitechs Mediacenter er baseret på radiobølger og kan faktisk sender rundt om en væg. Det behøver ikke kunne se modtageren som sidder indbygget i maskinen. Det er det sorte tastertur som opføre sig mærkeligt efter en vis tid i brug. Det er virkeligt træls, da det ellers er cool med kugle-musen som er langt nemmere at betjene. Confused

Til top
Delphi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-Januar-2006
Point: 438
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2006 kl. 16:29

Ups, Jeg troede faktisk jeg havde købt et tastatur med radiobølger!

På kassen står  jo også infrared, dog med en rækkevidde på 7m.

Mit tastatur er grå i kanten med sorte taster.

Som du kan se er min PC ikke en Amitech.

DVBViewer og DVBViewer Media Server.
Xepg og XgrabDMS download: a123.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu