|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
martin0045 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 04-Februar-2006 kl. 10:39 |
Er der nogen der ved hvordan man "unlocker" et Samsung HT-P1200 således man kan afspille dvder fra andre regioner? Ryger garantien hvis man unlocker? Har prøve at søge på google men uden resultat. /Martin |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Hej Martin Jeg kan ikke love dig at det virker, men jeg fandt fgl. info til dig: http://www.videohelp.com/dvdhacks.php?select=Samsung+HT-P120 0 Giv lige besked om det virker !
|
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Lytter lige med her, for at se om det virker :D
|
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
martin0045 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
hej, tusinde tak for svar, er klar på at checke det ud :-) er der nogle der ved noget om garanti?? Vender tilbage........ |
|
![]() |
|
![]() |
Lige et andet spørgsmål: Ved I hvor man kan få vægbeslag teil P1200?? /Martin |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Hmmm, var vægophænget ikke med i pakken ? (Har ikke selv en P1200 - Ville dog gerne have en, så derfor min interesse). Men hvis jeg ser dette tilbud, så står der: http://www.bestbuyplasma.com/Plasma/Product.asp_X_Sku_Y_HTP1 200 Includes:
Er det ikke det du leder efter ? |
|
![]() |
|
![]() |
Får først anlæget på fredag :-( - glæder mig som et lille barn :-) Men har kunne læse på flere tråde at det tilsyneladende ikke er med http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=8318&K W=p1200 I manualen er det dog afbilledet..... Men checker i weekenden og skriver tilbage |
|
![]() |
|
![]() |
Ok - Glæder mig til at høre. Husk også at give besked omkring "unlock" |
|
![]() |
|
Tsunde ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 597 |
![]() |
Jeg har det anlæg, og er MEGET gladfor det... MEN der er INTET vægbeslag med. Og ifl. Samsung kan det heller ikke fåes. Min far skal dog have samme anlæg, så havde planlagt at høre en smed hvad han skal have for sådan 2 stykker jern. Højttalerne kan dog fint hænges op, ved 2 skruer. Så jeg tror det er det de mener i den annonce, at der er "vægslag" til højttalere, og stand til anlægget....
Glæd jer, det er et fedt anlæg Redigeret af Tsunde |
|
Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan går det med at unlocke Martin ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Er lige kommet hjem fra ferie
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Tror de vil få svært ved at gørenoget ved det, så længe du ikke åbner anlægget. En software ændring tror jeg ikke de kan bevise, eller nægte at servicere... Men ved ikke det ikke med sikkerhed...
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |