|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
oleb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 05-Februar-2006 kl. 01:17 |
Hvordan får man begge tuner frem i MCE, og kan man skifte mellem den ene tuner og den anden. oleb |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Hvad vil du skifte imellem, kan du ikke bare skifte kanal? Fordelen ved de to tunere er at du kn bruge den anden tuner til at se tv, mens du optager, eller kan optage på to kanaler, mens du ser eks. en dvd film. Den anden tuner kommer kun i brug, hvis den første er optaget af at optage. Redigeret af Hanien |
|
![]() |
|
oleb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
På mit pvr 500 kort har jeg en tilslutning til antenne og på S-video har jeg en anden signalkilde, denne kan jeg ikke se, og jeg ved ikke hvor jeg finder den. Håber på en løsning oleb |
|
![]() |
|
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() |
Sådan tænkte jeg også, at det ville da være sjovt at spille lidt på dobbelt-tuner muligheden. Men sådan er MMC altså ikke. Det er et nørdet produkt hvad muligheder angår, men brugerfladen forbyder nørderi. Foreløbig venter jeg bare på en ordentlig EPG funktionalitet.
|
|
smedev
|
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Jeg har selv forsøgt at finde ud af hvordan man får vist signalet på S-vhs og composit ingangen på kortet i MCE og er kommet frem til at det kan man ikke. Iflg Hauppauges hjemmeside, kan man vælge signalkilde (antenne, S-vhs eller composit) via programmerne Wintv2000, se side 1 her: http://www.haupauge.com/pages/support/..%5c..%5cpdfs%5cav_ca ble_set_rev3.pdf |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Man kan godt få S-vhs indgangen til at virke. Så skal der vælges Sattelit eller kabel når du skal angive signalkilde. Så får du valget mellem composite 1/2 eller S-Video 1/2
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er da også rigtig, det havde jeg helt glemt man bliver mødt med i opsætningen af signalkilde. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Husker det ikke lige idet jeg gav op, da det vistes sig at Kanal Digital ikke var med i EPG. Jeg vil prøve igen her i Weekenden for at se om de skulle være med nu.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |