|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
McGovern ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: københavn Status: Offline Point: 36 |
![]() Sendt: 12-September-2009 kl. 14:08 |
Jeg er ved at være svært træt af at min nuværende Pioneer Blu-ray afspiller ikke kan afspille andet end europæiske udgivelser. Er der nogen her der har handlet denne maskine:PIONEER BDP-23FD MULTIREGION til skr 6000,- De skriver den er kodefri både mht alm dvd og Blu-ray. Er der nogen her der kan bekræfte at det virker ? og hvis ja: foregår det automatisk ? Er den ligeså sløv i optrækket som andre Pioneer blu-ray afspillere når man skal se en blu-ray film? Jeg har selv Pioneer LX70. Det tager en evighed fra jeg tænder maskinen til jeg faktisk kan se den film jeg næsten havde glemt jeg havde sat i på forhånd tak
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Nu har jeg ikke en Pioneer maskine, men de regionsfri løsninger der er til andre afspillere virker fint, så jeg ser ingen grund til at denne ikke skulle virke. Hvis du alligevel er ude og shoppe Blu-ray afspiller, så overvej en Oppo BDP-83. Den er hurtig og utroligt nem at installere et kodefrit kit i (ingen lodning). |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |