|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() Sendt: 01-September-2009 kl. 20:33 |
Hej
Har pt. en Harmony One, der stort set kun har samlet støv de sidste mange måneder... Jeg syntes at det er lidt af et problem, at den primært er til at håndtere flere komponenter med et tryk, fremfor at man kan vælge... Hvilken fjernbetjening er bedre til at håndtere komponenter enkeltvis (læs : vælg TV og tænd, tryk for at skifte til selector, skift kanl på selectoren). Altså 3 tryk istedet for måske ét tryk på harmony'en. ...eller kan man måske sætte harmony'en anderledes op, så der håndteres komponenter enkeltvis frem for "se en film" ;) ? pft Redigeret af minusop - 01-September-2009 kl. 20:34 |
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
Jeg har lavet flere "aktiviteter" ude i menuen.
Har en der f.eks hedder "se tv". Så tænder den alt hvad der skal til for det. Har så lavet en hvor der bare er HDoptageren på. Når jeg trykker på den kommer der 6 felter frem i vinduet. Disse kan man selv vælge. Jeg har så her en tænd/sluk knap, rec, start, stop. Tror faktisk det kun er fantasien der sætter sine begrensninger på harmony'en. Der gik også et stykke tid inden jeg blev glad for min. Var flere gange ved at sælge den, men vil ikke undvære den idag. mvh |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
på min harmony 885 har jeg en knap der hedder device hvor jeg kan vælge den enkelte enhed jeg vil styre istedet for aktiviteterne, har du ikke sådan en på harmony one?
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() |
umiddelbart kan jeg ikke lægge kanal-ikoner ud under "komponenter" - kun hvis den tilføjes en aktivitet...
|
|
|
|
![]() |
|
T-Ras ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 334 |
![]() |
Hvis du vil betale prisen, så er Lintronics TT455 boks i stand til at gøre det du efterspørger. Den kan med fordel parres med en Beo4-fjernbetjening. Der ligger en anmeldelse af den på flatpanels.dk: Prisen er dog lidt pebret for de fleste, men det fungerer rigtig godt i praksis (jeg har sat et sæt op hos mine forældre). Redigeret af T-Ras - 01-September-2009 kl. 21:39 |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
Du kan klikke på Komponenter i stedet for Aktiviteter på remoten, så styrer du tingene enkeltvis. Men lige et spørgsmål: hvorfor? |
|
![]() |
|
![]() |
Det vil jeg prøve på. Tak. Fordi : Jeg i det daglige ofte skifter mellem konsolspil, tv-kiggeri uden boks, tv-kiggeri med boks osv. Jeg har derfor ikke brug for en aktivitet, men "løse knapper" til at skifte/tænde/slukke de enkelte elementer. Ja, man kunne måske sætte en masse aktiviteter op, men nej tak ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Sschmidt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 379 |
![]() |
Jeg kan desværre ikke hjælpe med det egentlige problem, men jeg er muligvis interesseret i at købe din Harmony One, hvis du vil have noget andet: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=65673& KW=Sschmidt (Det er da også en slags hjælp, ikke? Mvh Steen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |