|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Fuldafenergi ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 19-August-2009 kl. 18:15 |
Hej jeg har fået anskaffet mig en fladskærm panasonic g10 42" og skal have sat den op på vægen. kunne derfor godt tænke mig at høre jeres forslag på hvilke beslag jeg kan brug. Kræver ikke de store funktioner behøves ikke kunne drejes og kippes, gerne også rimelig billig. forslag modtages |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
Harald Nyborg har et beslag til 299 el. 399 kr. Det bruger jeg selv til et Panasonic. Det er ret solidt og kan klare 85 kg, og alle skruer og rawlplugs er med. Kan kippes lidt op og ned.
Det skal skrues ind bag på tv'et, hvor der sidder 4 plasticdupper på størrelse med en 50 øre. EDIT: her er det: ![]() Det her fra Harald Nyborg er 7 cm, som Panasonic anbefaler. Det kan tiltes 15 grader op og 15 grader ned. Alle skruer og rawlplugs (til mursten/beton) følger med. + 4-5 forskellige størrelser skruer til montering. 249 kr. http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=8874&Grp= 410010&n=30100 Redigeret af Brixen - 19-August-2009 kl. 18:56 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |