|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | |||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 18-Juni-2004 kl. 12:45 |
||
|
|||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Per D ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
||
Hej alle Jeg kunne forestille mig at det samlede "DR-MH30 forum" ville være interesseret i at følge med i hvormange der faktisk afgiver bestilling til God Pris, så her er min bekræftelse: Har idag afgivet bestilling på 1 stk. DR-MH30 på www.godpris.dk mvh Per D |
|||
Per D
|
|||
![]() |
|||
J.F.L ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
![]() |
||
Go idé... Skemaet med interesserede kunne evt. udvides med en kolonne, hvor der noteres at man har bestilt? Min ordredato...........: 18-06-04 12:19:21 Redigeret af J.F.L |
|||
![]() |
|||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
||
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
dr.sejr ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
||
Hello i forummet ! Der var engang........................øhhhhhhh Så var jo også lige at jeg tænkte, far må ha' nyt legetøj......og vupti, efter at have fulgt debatten i "skjul", gik jeg ind på "godpris.dk" og aflagde bestilling på 1 stk. DR-MH30 + 1 stk. xtra forsikring Så jeg er med på holdet Genial ide med fællesindkøb Min ordredato...........: 18-06-04 15:09:04
mvh dr.sejr Redigeret af dr.sejr |
|||
![]() |
|||
Claus.N ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
||
Jeg har også afgivet bestilling Claus |
|||
![]() |
|||
Miguel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
||
Hej Alle Jeg har hermed afgivet min bestilling (18-06-04). Endnu engang tak til Thorvald for initiativet. /Miguel |
|||
Venlig hilsen
Miguel |
|||
![]() |
|||
itjan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2004 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 140 |
![]() |
||
Hej Et stk. DR-MH30 er bestilt (18-06-04). Jan |
|||
![]() |
|||
Yonzie ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
||
Så er min også røget afsted for et par øjeblikke siden.
Utrolig mange tak til Torvald, GodPris.dk og ikke mindst recordere.dk for at gøre dette tilbud muligt. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
Thorvald. |
|||
![]() |
|||
Kjeld ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2003 Status: Offline Point: 157 |
![]() |
||
Hej Alle Har afgivet min bestilling (18-06-04) til Godpris. /Kjeld |
|||
![]() |
|||
Niels ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-November-2003 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 76 |
![]() |
||
Hej alle! Min bestilling røg afsted kl. 19.00 i dag d. 18.6.04! Ikke for at være krakilsk, men for mig at se kan alle bestille den til kr. 6.799 på hjemmesiden ved Godpris.dk.? Eller har jeg misset noget?
|
|||
Panasonic 50VT30 Panasonic BDT 300
Panasonic DMR E67 Teufel LT6 THX Select Denon AVR-3311 Pioneer CD S602 Samsung 3126 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |