|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smiletime ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() Sendt: 15-Juni-2009 kl. 21:46 |
Jeg har 15 bluray film, der bliver afspillet over PS3'eren med et toslink link kabel tilsluttet til min Thule PR350B og jeg kan ikke få noget HD lyd ud af Batman Begins i 2 kanals. Alle de 14 andre kan jeg sagtens. Nogen der ved hvad det kan skyldes?
|
|
Min studiebiograf http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62141&KW=smiletime
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Du kan kun få HD lyd ud af din PS3 ved at benytte HDMI udgangen. Du skal desuden huske at indstille din PS3 til at dekode lyden, og sende det ud som LPCM. Ellers kan du kun få "normal" Dolby Digital 5.1 ud af den (hvis du benytter optisk ud kan du også højest få DD 5.1 ud).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |