|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() Sendt: 22-April-2009 kl. 22:09 |
Hvad er forskellen lige? Jeg har læst mig til, at det er noget med analog lyd, hvis man ikke har hdmi i forstærkeren.
Skulle der være noget ivejen for at køre en af de to blu ray afspillere sammen med denne: http://www.sparshop.dk/audio/receivere/panasonic/panasonic_s axr59_sort_1529_da.html Og så sætte nogle af scandynas podspeakers til? Ja jeg køre det hele i panasonic, så jeg kan bruge viera link. En fjernbetjening og små højtalere, velkommen til livet med en kæreste ![]() |
|
![]() |
|
baekgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 502 |
![]() |
og forresten, kan panasonic køre trådløst? Har kigget på B&O fordi det kører trådløst, men det koster jo knaster.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12432 |
![]() |
Der er ikke trådløs internet i Panasonics BD-afspillere.
Nej, der er ikke noget i vejen for at bruge de nævnte BD-afspillere med den receiver du har fat i. Men til den pris kan du få væsentligt bedre receivere... |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har en eller anden kærlighed til harman kardon, kan man få noget i samme prisklasse som spiller lige så godt som den Marantz?
|
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
![]() |
det korte svar er nej. H/K og Marantz har en klang langt hen i samme retning. H/K seneste serie af receivere er dog plaget lidt af fejl i firmwaren. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |