|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
make ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 119 |
![]() Sendt: 18-April-2009 kl. 11:11 |
Hej DVD eksperter
Hvilken DVD afspiller med HDMI udgang vil i anbefale? Jeg er helt på bar bund da jeg aldrig har haft en og ikke ved nogen om hvad jeg skal vælge. Ved ikke om der er nogen der er bedre end andre til at afspille hjemmebrændte DVD'er men hvis der er så skal den være god til det. Den skal også helst være så støjsvag som mulig. Ikke noget med at der er blæser i eller den lyder som et tandlægebor når den kører. Er der en bestemt det er den bedste afspiller der passer til mig lige for tiden? Tak for et godt forum |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
De fleste af os er nok Blu-ray eksperter.
men hvilken prisklasse |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Støjsvag, så er det Panasonic. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
har du højtalere?
ellers har jeg måske et helt set fra panasonic med 5,1 og dvd med hdmi |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
Det er lidt svært når man ikke kender din prisklasse, eller krav til kvalitet.
Men hvis du vælger en Oppo, som er lidt dyrere, så får du meget kvalitet for pengene. Oppo DV-983H skulle være den bedste DVD afspiller på markedet. De andre Oppo maskiner har også fået ros. http://www.opposhop.com/ Det skal lige siges at de er på vej med en Bluray afspiller som i nuværende tests også slår alt på markedet af DVD afspillere. Det vil nok ligge under 5.000 kr og kommer på markedet om nogle måneder. Ikke alle Bluray afspillere er gode til DVD afspilning ![]() |
|
![]() |
|
make ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 119 |
![]() |
Jeg havde ikke regnet med at skulle give mere end max 1000 kr for en god en, men hvis man skal give mere så gør jeg jeg det. Man kan trods alt få en DVD afspiller til 3-400 kr i supermarkeder, så mere end 3 gange så meget for en god en syntes jeg begynder at blive urimeligt. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Mærkevare maskiner koster mere end Kinadåser, og du får hvad der betales for, og det er ikke urimeligt med 1000-1500 for en god maskine som f.eks fra Panasonic. Skal den være rigtig god, så skal du højere op i pris. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Kan godt følge trådstarter lidt. Der fåes mærkevare DVD afspillere som er nedsat til 6 - 800 kr. Det er vist Sony og Philips i Elgiganten og de har vel kostet det dobbelte, så helt ringe kan de vel ikke være.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad med denne Sony DVPNS708HB fra elgiganten tíl 529 kr? Den beskrives: "DVD afspiller med HDMI og opskalering til 1080p Full HD fra Sony " Det der opskalering er det noget som jeg bør gå efter når Jeg planlægger at købe et fuld HD TV? Ser en almindelig DVD bedre ud når den er opskaleret til full HD? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det der med opskalering i afspilleren er altså salgsgas. Dit TV er som regel i stand til at lave en bedre opskalering. Men når det så er sagt, er der ikke så meget at hente når 576i skal laves om til 1080p. Det er jo også derfor at blu-ray er blevet så populært, fordi DVD bliver lidt leverpostej-agtigt på en 50" skærm.
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Best lyd og bilde Oppo´s DVD afspille
![]() |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
Dejligt med remser - kan du også sige: Jeg plukker frugt med en brugt frugtplukker? ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |