|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
skovsborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 17-Marts-2009 kl. 10:17 |
|
Hey Fik igår sat mit nyindkøbte KEF op og kan dermed melde mig ind i koret for dette supersæt Er købt ved www.hifisound.de. Alt fra bestilling til levering var i top Jeg har sat det sammen med min Sony 2400ES receiver hvilket passer rigtig til mig ihvertfald (Sony er jo ikke det mest roste herinde Mit spørgsmål er om det er bedst at sætte det hele til 4 eller 8 Ohm. Mit er indstillet til 8, men hvad er bedst? Hvis man kan sige at det ene er bedre end det andet... Jeg har sat det hele til 100 i Crossover indstillingerne. Er der nogle som kan anbefale andre indstillinger? |
||
![]() |
||
skovsborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Status: Offline Point: 121 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
|
Jeg ville sætte croosover til 80 hz, eftersom satelitterne sagtens kan gå længere ned. |
||
|
||
![]() |
||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
|
Det ville jeg også. Jeg har haft lillebror 2005.2 og dem havde jeg til at køre ned til 80hz uden problemer. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for hjælpen. Jeg har sat den ned til 80hz og det lyder sgu fint i mine øre Jeg lavede i starten en autokalibrering men syntes at baghøjtalerne var for lav, så dem har jeg skruet et par db op. Mine fronter er sat til 0 og center til - 2,5 og sub +1. Er centeren generelt i minus?
|
||
![]() |
||
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
|
Det er egentlig lidt op til dig at vurdere, da folk har forskellig smag - så du må prøve dig lidt frem. Normalt har jeg skruet højst op for centeren, så fronterne og til sidst bag |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har sat fronterne og centeren lidt op og det lyder fantastisk. Det er selvfølgelig rigtigt at det er en smagssag hvordan sættet skal indstilles også pga. rummets størrelse, men at blive guidet lidt på vej var også en stor hjælp. Takker |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |