|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
steffdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 12-Marts-2009 kl. 20:47 |
Jeg har et problem......: Jeg skal have sendt lyden fra mit Panasonic Plasma TV til min Sony Home Theatre System. Men: På mit TV er der Audio Out: 2xPhono L/R og på Sony anlæget er der Audio In: 1xCoaxial Hvad gør jeg?? På forhånd tak |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der skal tilsluttes til et Analogt RCA In. TVet har ikke Coax/Toslink Digital Out. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
steffdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
TV'er er et TH-42PX8E. Så det har desværre ikk' Coax/Toslink Digital Out. Hvad er Analogt RCA?? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Analog RCA = Phono (L/R)...
![]() Er der ingen analoge indgange på dit Sony HT? |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Nej det er jo det jeg skriver, der er ikke Digital Out, det kan kun tilsluttes en Reciver/forstærker med Analog forbindelse. Du kan e.v.t jo få lyden fra en Recorder eller STB de har Digital Out. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå okay Nej desværre, eller jo der et mini jack på fronten. Men det gir' forsinkelse mellem lyd og billede.....
|
|
![]() |
|
![]() |
Så har jeg fundet en løsning: http://www.av-cables.dk/lydkabler/coaxial_digital_kabel/coax ial_digital_konverter/analog_phono_til_digital_konverter_141 7_da.html Måske andre kan få glæde af dette link......... Hygge....... |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
hvad er det for et Sony Home Theatre System uden analog indgang.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |