|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() Sendt: 07-Oktober-2008 kl. 18:01 |
||
AVFORUMS Kingfats har fået fat i software til at lave EP35 regionfri på DVD. http://www.avforums.com/forums/hd-dvd-players/838740-ep35-re gion-free-firmware.html Han skriver at det ikke virker for EP30... desværre |
|||
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Hmmm, så virker den måske alligevel Jeg havde fået den på et tidspunkt, men vidste ikke det der med koderne |
|||
![]() |
|||
Polarbear08 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Norway Status: Offline Point: 1 |
![]() |
||
Du har ikke fått regionfree firmware til EP30 også på et tidspunkt? Eller vet hvor du kan få tak i den? |
|||
![]() |
|||
Kasper, TC ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-April-2007 Status: Offline Point: 49 |
![]() |
||
Er der nogen der ved hvor denne stadig kan findes?
|
|||
Mvh
Kasper Tape Connection, Produktchef |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Den kan findes her. NB: det er "dirty"-udgaven, den som tilsyneladende giver mulighed for bitstream fra EP30. |
|||
![]() |
|||
Kasper, TC ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-April-2007 Status: Offline Point: 49 |
![]() |
||
Super Tak. Og det virker også til EP35 selvom der står det er til EP30? |
|||
Mvh
|||
![]() |
|||
![]() |
||
hmmm... Det ser ikke ud til at virke. Jeg får en fejl lige efter jeg siger ja til opdateringen... Andre der ved noget? |
|||
Mvh
|||
![]() |
|||
peterf ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |
![]() |
||
Denne post linker til filer og forklaring: http://www.thedvdforums.com/forums/showpost.php?p=8430728&am p;am p;postcount=74 Jeg har ikke prøvet det, men downloadede filerne i går aftes uden problemer. Peter Redigeret af peterf - 01-Marts-2009 kl. 13:03 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Og det virker Tak skal i have! |
|||
Mvh
|||
![]() |
|||
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
||
så har jeg også prøvet denne update og den virker
![]() ![]() ![]() |
|||
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Beklager jeg linkede til EP30 firmwaren, havde ikke læst ordentligt på hvad du efterspurgte, men heldigvis var der andre som kunne lede dig på rette spor. Ellers har jeg begge liggende. |
|||
![]() |
|||
peterf ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 231 |
![]() |
||
Den er vist nærmest en EP32½ Da jeg endnu ikke har en - og dermed ikke har prøvet at pilleroderage med den før og efter opdatering, ved jeg ikke præcis, hvilke af 35-funktionerne, man får, men det er naturligt nok ikke alle, da der er forskel på fx stikforbindelserne på 30 og 35. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |