|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
CrazyA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() Sendt: 25-Februar-2009 kl. 09:57 |
Da "Muele" ikke mener jeg skal spørge ind til ting i denne tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50913& PN=1&TPN=5 følger jeg hermed vedkommendes råd, og opretter en ny tråd
![]() Håber ikke andre tager det ilde op. Og så vil jeg igen gerne spørge de personer som havde problemer med at få Ipeng til at køre Squeezecenter på NAS, 1 Om i nogensinde fik det at virke ? Grunden til jeg spørger, er fordi jeg selv overvejer at skaffe en NAS disk. Da jeg syntes det er surt, at skulle ind og tænde for PC´n hver gang jeg skal høre musik. 2. Hvis det stadig ikke virker, kan i så få det til at køre med duet controlleren ? 3. Er det gennerelt svært at få Sqeezeboxen til at køre på NAS ? En anden ting er, om QNAP TS-109 II vil være at anbefale, hvis jeg skal ud og anskaffe mig en NAS. Skal kun bruge den til min musik, som jeg afspiller over Squeezebox. Håber ikke jeg får for mange på nakken nu. Men som sagt mener jeg ikke, jeg gjorde noget forkert i at spørge ind til de ting, som jeg gjorde. Da jeg mener det var relevant for emnet. Ha en god dag alle sammen. Redigeret af CrazyA - 25-Februar-2009 kl. 11:32 |
|
![]() |
|
SimpleUser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-August-2006 Status: Offline Point: 231 |
![]() |
Jeg kan kun sige at jeg har købt en Synology 207+, og det var så let som at klø sig i nakken at få Squeezecenter/box op at køre. Må selvfølgelig leve med at Synology som regel er enkelt opdatering bagud mht SC, men det har ikke været et problem for mig. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |