|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() Sendt: 08-Februar-2009 kl. 13:58 |
||
Jeg står og skal have en ny Dvdbrænder til min pc. Og så kunne jeg godt tænke mig at få en med en BD-afspiller. Den skal ikke kunne optage, det skal jeg ikke bruge foreløbig. Og så ville jeg høre om der ikke er nogen som ved, hvor jeg kan få den billigst?
Jeg fik jo så købt en BD-Afspiller. Men mit grafikkort kan ikke følge med. Så nu vil jeg købe en ny pc. Så ville jeg lige høre her, om i kan sige mig om denne kan? Og om den i det hele taget er noget værd? Redigeret af flemming larsen - 23-Februar-2009 kl. 21:14 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Drev i dag kan begge dele, så kan det læse BD, så kan det også brænde dem. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() |
||
Jeg synes jeg har set at man kunne få nogen som ikke kan optage. De må jo alt andet lige være lidt billigere. Evt. hvor er de så billigst med optager i? Jeg synes ikke jeg kan finde nogen. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Slet ikke nogen som kan hjælpe mig, med hvor jeg får en dvdbrænder med blu-ray billigst?
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
||
http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=690&Par ent=2&Sort=&Gallery=&Producent=0&Rating=0&am p;am p;Max=&Soegeord=&Equal29017=&Submit.x=26&Sub mit.y=8&Direction43=2&Sorted43=&Equal31296=& Direction397=2&Sorted397=&Direction899=0&Sorted8 99=
Måske nogle af disse ? - de 2 første Redigeret af cjoscar - 08-Februar-2009 kl. 19:22 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Efter hvad jeg kan få det til, kan lite on maskinen kun afspille det hele. men pioneerén ser bare rigtig ud. Tak skal du have, det ser ud til noget jeg skal have. Nu skal jeg bare finde ud af hvilken af butikkerne. ikke getmore. Kender du nogen af dem? |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
cjoscar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
||
ja
shg, prc-data eller bj trading ville jeg nok bruge selv om de er lidt dyrere og som du skriver ville jeg også undgå getmore. Lite-on kan kun afspille, det var også derfor jeg skrev - de 2 første. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det vil jeg lige se på. Når jeg bruger linket, så er de 2 første begge lite on. Jeg har ellers købt en del hos proshop og har aldrig haft problemer. Jeg takker mange gange. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
shg er ejet af proshop.
Tror også at jeg ville vælge en af Pioneer-afspillerne. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det bliver nok pioneer
Men hvad er forskellen på de to. Og er sådan en lige til at sætte ind, hvor jeg havde en almindelig dvdbrænder før? |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
||
Jeg går ud fra at din PC opfylder minimumskravene for BD afspilning ...
|
|||
Kuro
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Og hvad er det? Jeg er antinørd med sådan noget. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |