|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |||
rammy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() Sendt: 20-Februar-2009 kl. 14:52 |
||
Hej, Jeg skal ud og købe ny DVD-afspiller ( gerne en Panasonic ). Mit spørgsmål går på om at jeg får noget ( bedre billede kvali ) ud af at købe en Panasonic BD35 ( Blu-ray ) når mit tv ( Panasonic TH-42PX80 42# Plasma ) ikke er Full-HD? Panasonic BD35: http://www.godpris.dk/shop/default.asp Panasonic TH-42PX80: http://www.dustinhome.dk/pd_5010134131.aspx Redigeret af rammy - 20-Februar-2009 kl. 14:53 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Hvis du mener dvd afspilning på BD35, så nej. Den er ikke bedre end en middelgod dvd afspiller. Men køb den alligevel og prøv at se blu-ray på dit TV. Så bliver du glad
![]() |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
Dvd afspilningen På BD35 er lige så god, som en del af panasonics dvd afspillere. Jeg har selv BD35 og også en hdd fra panasonic. den bruger jeg kun til optagelse. Og så får du jo lige blu-ray med. Og når du først har set nogle BD-film, så gider du ikke dvd mere. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Siger manden der har flere hundrede DVDer |
|||
![]() |
|||
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 858 |
![]() |
||
Du skal lige være OBS på, at Panasonic sender nye afspillere på markedet indenfor ganske kort tid. De nye modeller har betegnelserne bd 60 & bd 80 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
Nej det har jeg godtnok ikke. Og desuden køber jeg så flest BD-film. Det er mest dem som ikke kommer på BD. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så forstår jeg ikke helt din filmsamling. Der står da DVD ud for rigtigt mange |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej det har jeg godtnok ikke. Og desuden køber jeg så flest BD-film. Det er mest dem som ikke kommer på BD. [/QUOTE] Så forstår jeg ikke helt din filmsamling. Der står da DVD ud for rigtigt mange [/QUOTE] Du skriver flere hundrede. Der er flere tusinde. Men efter jeg er begyndt rigtigt på BD, bliver der købt flest af dem. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Så forstår jeg ikke helt din filmsamling. Der står da DVD ud for rigtigt mange [/QUOTE] Du skriver flere hundrede. Der er flere tusinde. Men efter jeg er begyndt rigtigt på BD, bliver der købt flest af dem. [/QUOTE] Æuv hvor smart, det gør det sku da ik' bedre vel |
|||
![]() |
|||
rammy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 102 |
![]() |
||
Ja, det ved jeg men er det stadig ikke et godt tilbud hos http://www.godpris.dk/shop/default.asp på Panasonic BD35? Redigeret af rammy - 21-Februar-2009 kl. 09:34 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det er bestemt ikke en dårlig pris. Og hos god pris kan du gratis få den kodefri på dvd siden. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
||
Hej , jo 2099kr er et rigtigt godt tilbud ingen tvivl om det... MVH |
|||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |