|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Donny ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() Sendt: 18-Februar-2009 kl. 20:03 |
Hvor finder man en Onkyo 706 billigst, som sender til DK ? Håber der er nogle der har nogle gode bud |
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
Er ikke klar over om det er billigst, men de sender til danmark http://www.audioaffair.co.uk/index.php?page=1&act=viewCa t&catId=127 599 pund |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
bekker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Jeg har et par gange købt hos schlauershoppen.de, hvor jeg har fået leveret varen med 1 dags ventetid - altså f.eks bestille Mandag aften, og modtage Onsdag. De har en 706 til knap 600 euro, og der kan betales med Visa |
|
![]() |
|
Donny ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Har også set den til 598 eu her, ved så ikke lige hvor meget fragten er. Men kan godt være de 600 eu er det billigste.. |
|
![]() |
|
bekker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Om det samlet bliver 630 euro eller 650 euro, er ikke det der er altafgørende for mig. Jeg lægger mere vægt på ordentlig mail korrespondance med forhandleren , at jeg kan betale med Visa, samt hurtig levering. Især sidstnævnte vægter jeg højt - jeg bliver sgu utålmodig som en 6 årig den 24. December, når jeg går og venter på den slags "legetøj" |
|
![]() |
|
Matshui ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Jeg kan også anbefale http://www.schlauershoppen.de/ - købte selv min Onkyo der, super hurtig levering og så kan du betale med Visa...
|
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
Ved godt det ikk er 706'eren, men jeg har lige købt min 876'er fra England til 6400 incl. levering. Søg på amazon.co.uk efter den. |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
|
Urte ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
købte min fra Tyskland på ebay
|
|
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300
|
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
![]() |
Kan ikke finde den ret meget billigere end det her (5.200,-): |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |