|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bvirenfeldt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 18-Februar-2009 kl. 23:24 |
Nogle som har erfaringer med at optage med tvix 6500 A, kan den optage fra en digital reciver (kanal digital/viasat) ???. Er den ellers en god media-afspiller, overvejer at købe en
|
|
Bjørn Kristensen
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Har aldrig forsøgt at optage noget med den. Som media afspiller kommer det an på hvad du ønsker at afspille. F.eks syntes jeg ikke den er særligt velegnet som musik afspiller, men fremragende til .MKV filer og DVD .ISO/VOB filer. |
|
Med venlig hilsen,
Thomas |
|
![]() |
|
koxxxx ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Ja ingen tvivl om at den er født til HD materiale, var den eneste grund til jeg købte den. Og med Tvixie er den jo helt perfekt :D
http://www.youtube.com/watch?v=EvdyMZuAppQ Redigeret af koxxxx - 19-Februar-2009 kl. 17:18 |
|
Philips 52PFL9632D
Panasonic BD55 Onkyo TX-SR706 Focal 4xSib, 1xSib XL, Cub 2 TviX HD M-6500A + PCH C-200 |
|
![]() |
|
bvirenfeldt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
vil gerne have noget mere at vide om at optage med den, afspilning af lyde og film er jeg ikke i tvivl om at det er i god kvalitet. kan i anbefale hvor man kan købe denne fede tingest
![]() |
|
Bjørn Kristensen
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Som du kan læse på Dvico's side er det en DVB-T-tuner man kan få til Tvix'en:
http://www.tvix.co.kr/Eng/products/tunert430.aspx Om den kan klare MPEG-4 eller kun MPEG-2 står der ikke noget om, men da der ikke umiddelbart er mulighed for at benytte et CAM, så kan du ikke komme til at se de kommende betalingskanaler fra Boxer med den. Søg lidt rundt på nettet, så finder du sikkert reviews og erfaringer med tuneren. |
|
![]() |
|
![]() |
har kigget lidt på av-connection hjemmeside, og kan se at det er muligt at optage fra en boxer-modtager (DVB-t) men der er nok ikke lavet noget til satellit (DVB-S) mon ikke de finder på noget en gang |
|
Bjørn Kristensen
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Bare fordi det er en DVB-T-modtager betyder det ikke at den kan bruges med Boxer....
![]() Der står helt specifikt i AV-Connections beskrivelse af tuneren at den ikke kan bruges med betalingskanaler via DVB-T (som jeg også skrev i mit første indlæg): http://www.av-connection.dk/?PGr=1934&ML=884 Hvis der bliver lavet en DVB-S-tuner til den (hvilket jeg stærkt tvivler på), så vil den ikke være til meget nytte, da der stadig ikke er mulighed for at benytte et smartcard og du derfor kun kan se gratis ukodede kanaler... Redigeret af Zulu - 20-Februar-2009 kl. 12:20 |
|
![]() |
|
![]() |
det vil sige at det overhovedet ikke er muligt at optage fra en parabol, men det vil heller ikke forhindre mig i at købe en :-)
|
|
Bjørn Kristensen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |