|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||||||||||||||||||
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() Sendt: 13-Februar-2009 kl. 13:29 |
|||||||||||||||||||
Jeg er godt træt af at skulle vente på de store film "triologier" såsom Star Wars og Ringenes 40timer edition på Blu Ray.
Men Aliens, nogen der ved om den er kommet / hvornår den kommer? |
||||||||||||||||||||
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
moweesteffen ![]() -- ![]() Branchemedlem Oprettet: 01-Februar-2008 Status: Offline Point: 731 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Ikke på vej endnu desværre |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Burke ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Jeg er SÆRDELES enig i relevansen af dette spm. Alien sagaen på BluRay bliver forhåbentlig intet mindre end fantastisk..Damn jeg glæder mig. |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Så snart noget bliver annonceret kan det læses på f.eks. High Def Digest.
Jeg mener det vil være nærmest tåbeligt ikke at få i hvert fald de to første ud i år ![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
|||||||||||||||||||
![]() Redigeret af Schubring - 14-Februar-2009 kl. 12:27 |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Schubring ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 226 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Efter som "Alien" har 30 års jubilæum i år, har
jeg en fornemmelse af at vi ser den her i 2009. Redigeret af Schubring - 14-Februar-2009 kl. 12:28 |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Intet nyt? Jeg vil have boksen paa BD, eller intet! Er meget tæt på at købe den for 9 pund hos hmv.com - det er jo en fremragende pris for Quadrilogy - og jeg har ikke set filmene i lang lang tid. I øvrigt nogen, der ved om der er andre forskelle mellem Quadrilogy og denne: http://www.play.com/DVD/DVD/4-/5175477/Alien-Predator-Total- Destruction-Box-Set/Product.html Ikke meget dyrere, men har begge Predator film også, samt begge Alien vs. Predator! Hmmm. Jeg kan lure at Quadrilogy har DTS på Alien og Alien 4, så nu bliver jeg i tvivl - den Destruction box er jo federe, men så skal jeg leve med alm. Dolby Digital...hjælp... Redigeret af amorbavian - 07-April-2009 kl. 19:23 |
||||||||||||||||||||
BORING! |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Nå, men jeg venter vist til "slutningen af året"... Men en hund for 4 film, plus alt de materiale er jo værd at købe imens vi venter |
||||||||||||||||||||
BORING! |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Ronse1978 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Har lige sat disse i ordre, håber da de dukker op...
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Ronse1978 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 118 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Hovski, det var lige det forkerte forkerte sted det røg ind....
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Sidsel80 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
|||||||||||||||||||
Sikke dog en dejlig nyhed at læse som totalt rookie herinde, så ved jeg da hvad årets julegave fra manden bør være ;)
- Sidsel |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|||||||||||||||||||
saving private ryan og Star Wars og Ringenes herre vil jeg også have på blu. De kan jo få solgt rigtig mange og igen den dag der kommer et nyt format.
|
||||||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |