recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lydopsætning på BD-55..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLydopsætning på BD-55..

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
klink Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Emne: Lydopsætning på BD-55..
    Sendt: 08-Februar-2009 kl. 10:29

Hej,

Håber nogen kan hjælpe...

Jeg har nu været udsat for flere gange at når jeg ser bluray på min pana-bd55 at lyden(talen fra centerhøjtaler) pludselig bliver svag...typisk midt i filmen efter ca. 40min til 1time..

Nu så jeg Tropic Thunder(True-HD) igår, der skete det efter ca 53.min, så stoppede jeg filmen, spolede frem til den sekvens, så var lyden der igen og var på resten af filmen..

Efterfølgende så jeg Bangkok dangerous(DTS-HD Master)..ingen problem med lyden..!

Syntes når jeg husker tilbage på de film hvor der har været et problem, har de alle været med True-HD...hvorimod lydspor med DTS-HD Master har der ikke været noget med som jeg husker det..!!

Hvad kan det mon skyldes...? Skal der forskellig opsætning til på BD-55, når det er True-HD og DTS-HD master..?

Min BD-55 kører med analog 5.1 tilslutning til min JVC reciever..kan det have noget med det at gøre..?

Med venlig hilsen

Klink

Redigeret af klink - 08-Februar-2009 kl. 16:38
Til top
McFrede Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-November-2008
Sted: Denmark
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2009 kl. 22:24
Opdater din firmware, der er lige kommet ny ud, mener det er V1.3 der netop fixer noget med lyden...
Til top
McFrede Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-November-2008
Sted: Denmark
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2009 kl. 23:20
Well, hjalp det?
Til top
klink Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2008
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2009 kl. 12:31

Oprindeligt skrevet af McFrede McFrede skrev:

Well, hjalp det?

JO, jeg tror det har hjulpet..da jeg først fik restartet bd'en.

Jeg har ikke været udsat for det siden, har set den samme film 2 gange, hvor der ikke var noget..så nu krydser jeg fingere..!!

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu