|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() Sendt: 18-Januar-2009 kl. 11:19 |
Hej jeg har bestilt det nye 50Mbit via yousee kabeltv - jeg får åbenbart tilsendt en ny router , nogen der ved om jeg kan bruge min eksisterende linksys WRT54G wireless router så jeg også kan køre trådløst som nu hvor jeg har 20mbit? |
|
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Det kan du sagtens, men du får nok ikke fuldt udbytte af hastigheden.
|
|
![]() |
|
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
Ok....jeg har sådan en bandit liggende....ved ikke om jeg kan bruge den...? rettelse....det er denne jeg har.... http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_I d=354912 Redigeret af pdrhan - 19-Januar-2009 kl. 12:05 |
|
|
![]() |
|
xJosh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Jeg tror den vil virke fint, den skulle jo kunne køre op til 100mbits/s
|
|
![]() |
|
![]() |
Jo...men er mere bange for måden sen skal tilsluttes på ikke rigtigt passer da der bag på min kabeltv router er en F-Connector fra kabeltv stikket - og den belkin bruger et RJ11 stik som indgangsled...... |
|
|
![]() |
|
xJosh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Okay du skal gøre dette.
Du sætter modemet du får leveret normalt til. i modemet er der en internetport hvor du pleger at tilslutte pcen, men istedet sætter du routeren i det. Og pcerne tilslutter du routeren. F-connocter i væg -> Modem -> Router -> Pc (både kabel og trådløst) = Done ![]() Redigeret af xJosh - 18-Januar-2009 kl. 20:32 |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
Jeg vil gerne lige sige, at det IKKE er en router som YouSee sender til 50 / 4.
Det er udelukkende et modem med én ethernet udgang, så man SKAL have en router på, alternativt køre med Windows Firewall tændt, da den tilsluttet PC ellers står PIV åben... |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok , den Belkin N1 jeg har - der ER jo også modem i - men kan bare ikke lige finde ud af tilslutning når yousee tilslutter med f-conn og tilslutnings indgang på N1 er RJ11..... |
|
|
![]() |
|
![]() |
Undskyld!
tjaa så mu du ud og købe en ny router... Evt D-Link Dir 615 er et rigtig godt køb til omkring 250-399 kr ![]() den er på tilbud i elgiganten |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Har du fået målet om du virklig kan modtage 50/4 Mbit, der er jo ingen grund til at betale for noget du ikke kan bruge ?
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
![]() |
Ja. Jeg har download peak på 5.7 mb/sek, men vil sige at gennemsnitshastigheden ligger på 4.5 mb/sek. |
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Det koster mig ikke extra.....går ud fra jeg kan bruge det - de sender mig et nyt modem og sætter hastigheden op i en forsøgs periode indtil maj for samme pris som jegbetaler for 20Mbit nu..... |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |