recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til router

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 484
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til router
    Sendt: 14-Januar-2009 kl. 20:28

Hej alle!

Jeg skal have mig en router og håber nogle kan give et godt bud på hvilken jeg skal have. Dette har jeg og sådan skal den bruges:

Jeg har Yousee kabeltv med et Webstar standard modem. Hertil er det meningen at routeren skal tilkobles og fordele internet til pc med kabel, tilkoble ps3 som er tilsluttet tv med hdmi. Der skal også tilkobles IHC viewer med kabel samt mulighed for at tilslutte min 500 GB usb harddisk, så jeg kan gå på den fra andre pc'er. Sidst men ikke mindst skal jeg have mulighed for at tilslutte et kamera/webkamera som jeg kan se "udefra" uden at pc er tændt. Det trådløse kommer senere når jeg engang får købt en bærbar. Et større projekt, men forhåbenligt ikke umuligt.

;-) Jes

Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Oktober-2004
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2009 kl. 15:28
Check denne tråd
Den Ben
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-November-2004
Point: 484
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2009 kl. 19:07

Tusind tak Benu. Havde faktisk kigget lidt på denne Asus, men er det mon skidt at den ikke kører gigabitnetværk?

;-) Jes

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu