|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() Sendt: 05-Januar-2009 kl. 17:34 |
Hejsa! jeg har brug for en god men ikke for dyr trådløs router med 8 porte. Er der nogen herinde der kan anbefale noget. Lige nu har jeg en 4 ports router til den er koblet en switch som jeg bare ikke kan få til at arbejde sammen. øv, måske nogen har et trik hertil. Håber nogen kan hjælpe Knudsendk |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
At få en switch og en router til at fungere sammen burde være den letteste sag i verden. Bare forbind dem med et netkabel
![]() Det eneste problem jeg kan komme på er hvis switchen skal forbindes til routere igennem en bestemt port på switchen. Nogle switche skal enten forbindes med routeren i port 1 eller port 8. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Og måske skal der anvendes et "lige igennem" patchkabel, men alle nyere switches bør være auto-sensing. De switches som jeg har er auto-sensing uden en speciel uplink port (billigste skrammel fra edbpriser.dk). Redigeret af JesperLund - 05-Januar-2009 kl. 23:38 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Og sådan er min også, men jeg har også for mange år siden haft en der ikke var sådan.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
knudsendk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
switchen kobles i en port i routeren og så skal det kabel ikke i wlan indgangen eller forstår jeg det forkert.
|
|
![]() |
|
![]() |
Yep. Et almindeligt netkabel fra routerens 4 ports switch over i den eksterne switch. WLan indgangen er vel indgangen fra ADSL-modemet.
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
jeg har fået det til at køre, jeg takker endnu engang for hjælpen her i dette fantastiske forum.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |