recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TVIX og i00 + mds
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTVIX og i00 + mds

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kirneh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2005
Status: Offline
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Emne: TVIX og i00 + mds
    Sendt: 04-Januar-2009 kl. 22:12
Jeg har købt en Tvix 6500 som forhåbentlig kommer om et par dage.
Jeg er derfor begyndt at rippe nogle af mine dvd'er til en USB disk som i første omgang skal tilsluttes tvix'en.

Den er formateret med FAT32 i stedet for NTFS da jeg også bruger den til min xbox 360.

Problemet er så når jeg laver en ISO fil af en dvd. å ender jeg med 3 filer:
film.i00
film.i01
film.mds

Kan tvix læse sådan en film eller skal det være en enkelt .iso fil ?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2009 kl. 22:16
FAT32 er begrænset til 2GB - derfor får du flere filer - ved faktisk ikke om den kan læse dem - der er vel et problem der hvor filen er delt. MDS'en skal bare slettes
Til top
kirneh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Januar-2005
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2009 kl. 22:24
Ja fat 32 er begrænset. Men til 4 gb. Så jeg får en 4 gb og så en ret lille fil :)

Det er nok ikke klogt at slette mds filen da det jo er den der kobler de enkelte i0x filer sammen.

Bahh. Jeg formatere drevet om til NTFS. Gider ikke det fat32 mere. Så må Xboxen skal jo heller ikke bruges til at vise film mere.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu