|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Merton ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2008 Status: Offline Point: 35 |
![]() Sendt: 03-Januar-2009 kl. 15:00 |
|
Hej
Jeg er på udkig efter et 32" til ikke alt for mange penge. (ca. 3500-4000). Jeg har selv kigget på et par stykker som er på tilbud i den kommende uge. Men ville lige rådføre mig lidt med jer herinde. Sony (ved ik helt hvad det sidste "K" betyder, men det står der i reklamerne) KDL-32L4000K - til 3989 kr. i føtex. KDL-32U4000K - til 3499 kr. i elgiganten. Phillips 32PFL3403D - til 3599 kr. i føtex. Samsung LE32A336 - til 3390 kr. på komplett.dk. Går ikke alt for meget op i alle de små detaljer man kan få i tv's nu til dages. Går mest efter det bedste tv til den bedste pris. Tv'et skal dog have VGA, som de fleste alligevel har. Tak for hjælpen! |
||
![]() |
||
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() |
|
Jeg købte for nogen tid siden et Samsung LE32A336 til soveværelset. Det er med både DVB-T og DVB-C tuner. Jeg anvender dog kun den analoge tuner via YouSee kabel tv. Jeg må indrømme at jeg temmelig overrasket over det flotte billede, den trods alt leverer på den analoge tuner, og er sikker på at det er endnu bedre med de digitale tunere.. TV'et koster 3499,- kr. Er i øjeblikket på tilbud i FONA.
Mvh Moulder |
||
Mvh
Moulder |
||
![]() |
||
Merton ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2008 Status: Offline Point: 35 |
![]() |
|
Okay, det vil jeg prøve at kigge på.
Umiddelbart ser Sony KDL-32U4000K meget godt ud på dens tekniske spec. og så er den også billig, derfor ville jeg høre om nogle har erfaringer med dette tv? |
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Nogen specielt grund til at du ikke bruger den digitale tuner til DR1, DR2, Dr Update og TV2, der jo kan ses digitalt uden CA-modul og kort? |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
Moulder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() |
|
Jeg har ingen antenne i huset længere.. Redigeret af Moulder - 05-Januar-2009 kl. 00:34 |
||
Mvh
Moulder |
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Antenne? Du skriver da lige, at du bruger YouSee kabel-tv. Det undrede mig derfor, at du ikke ser de nævnte kanaler digitalt via YouSee, hvilket du jo godt kan uden CA-modul og kort. Redigeret af dkscan - 05-Januar-2009 kl. 06:54 |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
Ceto ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
|
Jeg er selv på udkig efter skærm i den pris klasse. Jeg har været på rundtur de sidste par dage for at se på forskellige skærme. Der var 3 som faktisk gjorde det godt. LG: 32lg3000: Set hos Elgiganten, men kan købes billigt hos www.dustinhome.dk JVC: 32a90BU: set hos TDC til 3999.- Samsung: le32a457: Set hos expert til 3999.- Redigeret af Ceto - 10-Januar-2009 kl. 17:25 |
||
Panasonic TH-42PX700
Panasonic EH-67 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der lærte jeg så lige noget nyt.. Jeg var ikke klar over at man kunne benytte digitaltuneren uden CA modul, men det virker fint på de enkelte kanaler, så det er alletiders.. Tak for den oplysning dkscan |
||
Mvh
Moulder |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |