|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||
Actionspeax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 03-December-2008 kl. 00:15 |
|||||||
Er meget interesseret i et sæt ELAC FS 247 da jeg har hørt lillebroderen 243, hvilket lød fantastisk!!
Desværre kan jeg ikke finde nogle steder i nordjylland der har dem og kan give en demo. Er der nogen der har erfaringer med dette sæt ? Redigeret af Actionspeax - 03-December-2008 kl. 00:43 |
||||||||
![]() |
||||||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|||||||
Du skal da bare snakke med Christian fra CSN-Teknik, han kan det der med ELAC, og er flink til at demonstrere, og han kører også til Jylland nu og da. (Hov nu kom jeg til at reklamere,og det må jeg ikke.... sorry |
||||||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||||||||
![]() |
||||||||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|||||||
Det er lidt lettere at kontakte Harbosound som har lokaler i citysyd. Se harbosound.dk. |
||||||||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||||||||
![]() |
||||||||
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
|||||||
det var jeg faktisk ikke klar over, men ja det er da også en mulighed |
||||||||
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
||||||||
![]() |
||||||||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|||||||
Du skal få den hjem i din egen stue med dine kabler og evt. prøve nogle seriøse Bi-wire kabler så kan du først fornemme hvad de kan, jeg kan ikke finde en bedre fronthøjtaler til prisen, men den kræver nogle rigtig gode kabler for rigtig at komme til sin magt.
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
|||||||
Hej Action
Hvis du alligevel skal til KBH, på et tidspunkt, så kan du godt komme forbi og lytte til mine 247ere. Det er nogle fremragende højtaler, de kan håndtere alle genre for musik og film, de kan også spille højt ![]() Jeg har også hørt en del forskellige højtalere gennem livet, jeg har heller ikke hørt nogle der matcher Elac 247 til prisen - Men det kan være da findes, i det tilfælde af det gør, ville jeg meget gerne høre dem! ![]() /Zirio |
||||||||
![]() |
||||||||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
|||||||
Hehe prøv at kigge hos harbroes hjemmeside....
Man kan købe under tilbud..."Stig petersen 55kg 3.807,00 DKK (inkl. moms)" ![]() ![]() Produktbeskrivelse : Stig Pedersen
http://www.harbosound.dk/shop/kundetilbud-44c1.html Der står det er et Kundetilbud... ![]() ja det må man da sige det er, kunne da godt bruge en lille slavedreng til at tænde og slukke mit udstyr, pudse det osv.... lol undskyld kunne ikke lade være... ![]() Måske det er en der er løbet fra en regning..?? ![]() GODJUL ALLE SAMMEN...!!!!! Redigeret af henrik-t - 03-December-2008 kl. 17:29 |
||||||||
+100HD Film
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
Actionspeax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|||||||
Jeg har haft kontakt med harbosound men kan desværre ikke få en demo af 247´ eren
|
||||||||
![]() |
||||||||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
|||||||
Så skal du tage en snak med Christian, CSN-teknik, så kan i sikkert finde ud af noget...
![]() |
||||||||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |