recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken vil i forestrække ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken vil i forestrække ??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MeLViS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken vil i forestrække ??
    Sendt: 02-Oktober-2005 kl. 22:47
Jeg står og skal bruge en billig DVD som kan tage DivX, billig på den måde at den ikke skal koste over 1300kr, men jeg gider ik det billige Føtex, Bilka, Aldi and so on..

Jeg har tænkt på

Samsung HD950, da jeg er tosset med designet, men folk siger til mig at, det ikke er sikkert der kommer opdateringer med hensyn til Divx versioner særlig tit til den, istedet siger de Kiss DP-1100 eller DP-1500..

Hvad mener i ???

Jeg kan heller ik finde ud af om Samsung'en kan tage Xvid, men den har nogle forcer i at den har HDMI, SACD understøttelse.

Redigeret af MeLViS
Til top
MeLViS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2005 kl. 18:39
hmm hvad er det for et svar.. ?? Jeg kan ik rigtig se sammenhængen mellem mit spørgsmål og dit svar. Jeg skriver jo netop at jeg ik gider have et Føtex og Bilka afspiller..
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2005 kl. 19:23

Hvis jeg var dig vil jeg holde mig langt fra noget der bære navnet Kiss,

hvad med Pioneer DV 585 den koster ca 1600 kr, jeg har den gamle model af den Pioneer DV 575.

Den æder alle medier kan også klare også DivX - Xvid osv til UG++, og den har en fremragende billedkvalitet og lydkvalitet til prisen.. 

Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
MeLViS Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2005 kl. 22:04
Jeg har besluttet mig for at det bliver Samsung's .. jeg vil nok aldrig komme til at bruge det xvid alligevel, da jeg aldrig får brug for det. Med de internet linier vi har idag er det jo ikke værd at bruge tid på Xvid og med hensyn til digicam, så kører man det jo ud på en DVD også der.

Så hælder til de super gode anmeldelser som HD950 får rundt omkring på billede og lydkvalitet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu