|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() Sendt: 22-November-2008 kl. 13:24 |
Mange tak kære Axelmusic.com!!
Fik følgende mail idag: Blu-Ray / Batman - The Dark Knight ...is currently being processed and will most likely complete packaging within the next 0-6 hours. Shit det var hurtigt, det er den, for mit vedkommende, mest ventede film på BD i år! Og nu er den på trapperne, yay! M.v.h. BF |
|
Pioneer 428XD,HD-EP30, PS3,5 stk. B&W M1,SPL1000R, Onkyo TX SR606 Silver
...We have no fate... HD Film |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Når du har fået armene ned, synes jeg du skulle takke Axel for hurtig ekspedition. Det er sgu sjældent det går så hurtigt
![]() |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Hehe, der kan let gå en uge før at du modtager den, da film jo skal over
Pest DK ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Så så Startrek, du skal ikke være lyseslukker
![]() |
|
![]() |
|
T800 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
I starten af min tråd takker jeg dem skam også... Jeg regner altid med 7
dages levering, somme tider bliver det til 8-9 dage, men regelen har jeg erfaret, lyder på 7 dage. M.v.h. BF |
|
|
![]() |
|
slettet.18124 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 781 |
![]() |
Øh, udkommer de ikke først 8. Dec.
![]() |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12429 |
![]() |
Den udkommer 9. december, men det er slet ikke unormalt at film kommer ud flere uger før den egentlige udgivelsesdato.
For tiden er Axel Music dog en af verdens langsomste forhandlere at modtage ting fra, og med juleposten (jeg mangler selv adskillige forsendelser fra forskellige butikker, der alle er mange dage over normal, langsom forsendelsestid) skal man være heldig hvis der går mindre end to uger. |
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Hehe, Så kan det betale sig at bestille Jule gaver fra Axel nu, så man kan
værre sikke på at får dem lige før Jul ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Naiera har ret i begge udsagn.
Det er meget hyppigt at internetbutikker sender bestilte film som de har dem i hænde. Det kan betyde at de modtages lang tid før udgivelses datoen. Axelmusic tager sig bare rigtig lang tid om at nå frem, Kung Fu Panda blev f.eks. afsendt den 11/11, og jeg modtog den igår den 21/11. 10 dage?! Det gik hurtigere for en pakke jeg bestilte hos cdwow, der blev sendt fra Hong Kong. Dog mener jeg at det skulle være muligt at modtage min Dark Knight før den 9. M.v.h. BF |
|
|
![]() |
|
![]() |
Spørsmålet er om det er den 9. dec. 08 eller den 9. jan. 09
![]() ![]() ![]() ![]() Selfølig går det hurtig fra Hong Kong, de bruge jo lynkineser ![]() Redigeret af Startrek - 22-November-2008 kl. 17:23 |
|
![]() |
|
![]() |
Nå det er sådan du er kommet til landet, Startrek |
|
![]() |
|
pokgai ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Samme her...min blev afsendt d.18/11... AxelMusic.com er er ret hurtige...keep on
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |