|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
flemschu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() Sendt: 24-November-2008 kl. 13:16 |
Hej Har nogenlunde styr på, at min nye reciever skal hedde Onkyo med efternavnet 606, Det er straks værre med højtalerne Her har konen et ord (eller 10), hun gerne vil have sagt, så jeg har fundet disse højtalere i en beskeden størrelse og et design og farve (hvid), som må siges at have en rimlig WAF : Bose Jewel Cubes eller Gallo A'Diva og Nucleus Spørgsmålet er bare om det kunne være et godt partnerskab ml. disse højtalere og om nogen derude måtte have en mening om, hvad der lyder bedst, hvis man har haft lejlighed til at høre begge kombinationer. Jeg ved godt, at det er ligesom at spørge folk, hvilken leverpostej er bedst, men jeg gør alligevel forsøget På forhånd tak for indsatsen Flemming |
|
Pioneer PDP-508XD
Marantz 6004 Gallo Adiva front, Gallo Nucleus Micro center og Surround, MPS-150 Gallo Sub. NVidia Shield TV |
|
![]() |
|
oecon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
hvad med de der B&W pod-højtalere? De skulle da vist have en rimelig god lyd og høj WAF... Jeg kender desværre ikke dem du nævner. |
|
Panasonic TH-42PX80E
Onkyo TX-SR606 Oppo DV-983H DALI Piano Noble 5.1 (Ambient, Vocal & Forte) DALI Silver Wave II-kabler |
|
![]() |
|
Bla Blasen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Nu har jeg ikke selv hørt Harbosound - kun løst positiv omtale her på siden. Men her http://www.harbosound.dk/shop/receiver-%2b-hoejttalere-43c1. html Finder du både 606'eren og et 5.1 sæt til 8.995. Overvejer selv dette - eller 706+Harbosound. Redigeret af Bla Blasen - 24-November-2008 kl. 19:00 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Jeg har haft det samme...øh...problem, da jeg skulle vælge nye højtalere, så jeg føler med dig. Men jeg valgte Gallo A'Diva i hvid og de blev godkendt med det samme af konen. Og jeg har på ingen måde fortrudt købet, de spiller faktisk rigtig godt. Dog har jeg valgt en anden subwoofer end Gallo's egen. Som jeg personligt ikke synes spiller særligt godt, når man ved hvad de koster. Jeg valgt istedet en Velodyne SPL-800i i hvid. Hvis man ikke vidste det, så ville man tro, at subwooferen og Gallo'en var et sæt, når vi snakker design. De passer perfekt sammen, også når vi snakker lydkvalitet. |
|
![]() |
|
flemschu ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
![]() |
Tak for indsparkene Det blev Galloerne, der vandt. Ideen med Velodyne er også medtænkt i det videre setup |
|
Pioneer PDP-508XD
Marantz 6004 Gallo Adiva front, Gallo Nucleus Micro center og Surround, MPS-150 Gallo Sub. NVidia Shield TV |
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
glimrende valg. Efter min overbevisning får du langt mere for pengene med Gallo end Bose
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |