|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() Sendt: 15-November-2008 kl. 23:27 |
Hi undre mig lidt over deres Release datoer og lager status har de overhoved noget på lager ? hvis man bestille noget så kan man roligt regne med +2 ugers levering lige meget hvad de skriver om lagerstatus og levering skulle fx. bestille en PS3 og hver gang jeg hoppede ind på siden blev lager datoen rykked ?? og Releasedatoerne, fx. silent hill 5 homecomming er udkommet og jeg har lige bestilt det fra et andet site, men de skriver Releasedato: fredag 20 februar, 2009 og deres kundeservice.. "Danmarks beste kundeservice" jeg har stadigvæk ikke fået svar på værken email eller livechat som hvis næppe er live chat
andre der undre sig ?
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
|
![]() |
|
Haugboelle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Silent Hill kommer først i Europa til Februar, men den er som du siger udkommet i staterne og asien mener jeg, ved ikke hvorfor.
|
|
![]() |
|
BUGz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-April-2008 Status: Offline Point: 290 |
![]() |
ups Redigeret af BUGz - 16-November-2008 kl. 02:17 |
|
Pioneer PDP-LX5090
|
|
![]() |
|
![]() |
nå ok, men den fås her.. http://dk.wesellcd.dk/?ref=affiliate|X9gFACt&page=produc ts&product_id=1988 og hvis du checker Kommentarene så har de fleste gennemført det http://www.coolshop.dk/catalog/product/55609-silent-hill--ho mecoming--for-ps3 cheers Redigeret af BUGz - 16-November-2008 kl. 02:17 |
|
Pioneer PDP-LX5090
|
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Tja, jeg kender endnu ikke PS3-spil (udover at være låst til online-region) der er låst til regioner, så mon ikke de er importeret/købt i Nordamerika. Spillet er jo udkommet for længst der.
Ang. coolshop generelt er de ikke altid lige gode med deres forventede leveringstidspunkter, samt at man kan få dem noget billigere uden for EU (med risiko for toldafgifter). Redigeret af broeman - 16-November-2008 kl. 01:03 |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
Haugboelle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Jo jo men det er jo nok importeret så :)
http://www.psu.com/Silent-Hill--Homecoming-European-release- pushed-back--a0005074-p0.php Står på stortset alle gamingsites hvis du søger på google... |
|
![]() |
|
tennisbold ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Tja, jeg bestilte et PS3-spil hos dem, som stod til ikke at være på lager. Det kom alligevel et par dage efter, hvorefter der stadig stod 'ikke på lager' på deres hjemmeside. Så jeg undrede mig også, men blev positivt overrasket :)
|
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
Jeg har ca 30 odre hos dem, og har virkelig ikke haft nogen problemer. og deres live chat har jeg også brugt et par gange. Og med Playstation 3 kan dato'en rykke sig hele tiden også, de kan jo sagtens få noget af vide og så bliver det lavet om en uge efter.
|
|
![]() |
|
![]() |
hvilken region er det ?
Hej Ronnie
det er europæiske spil og altså fuldt spilbar også i din PS3...
god fornøjelse
Med venlig hilsen
Asger
WESELLCD.COM
|
|
Pioneer PDP-LX5090
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |