recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med Monitor audio og Paradigm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaring med Monitor audio og Paradigm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pittens Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med Monitor audio og Paradigm
    Sendt: 07-Oktober-2008 kl. 14:59

Hej alle

Jeg søger kommentar fra jer der har erfaring med Monitor Audio Radius og Paradigm Cinema serien.

Jeg har planer om at lave et 5,1 (måske 7.1 på sigt) setup med følgende komponenter:

Monitor Audio Radius:

• Front: R225
  • Center: R225
  • Bag: R90
  • Sub: R720

Paradigm Cinema:

• Front: Cinema 330
  • Center: Cinema 220
  • Bag: Cinema 90
  • Sub Monitor Audio R720

Det skal siges at jeg allerede har 2X monitor audio R90 og en R720 sub, men ikke tilsluttet endnu, da vi er ved at flytte, så det er selvfølgelig oplagt at benytte Radius, men jeg er villig til at bytte lidt ud for den bedste løsning.

Men, nogle der har erfaringer med ovenstående systemer/mærker?

Jeg regner med de skal drives af en Denon 1909 eller muligvis en Onkyo 606 der hovedsageligt skal bruges til film/Blu Ray.

Mange tak for hjælpen

Til top
Tmad Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2008 kl. 22:20

Hejsa

Jeg har et 5.1 system fra Monitor Audio

• Front: R225
  • Center: R225
  • Bag: R90
  • Sub: R360
  • Jeg har kørt det med en marantz SR-5600, det har jeg været godt tilfreds med. Nu har min receiver valgt at slukke af sig selv jævnligt, jeg har googlet det lidt og det er åbenbart en forholdsvis kendt fejl, som skal udbedres på værksted. Den er over 2 år, så det har jeg droppet.

Jeg har istedet lige bestilt en Onkyo TX-SR606, i Tyskland. Glæder mig meget til at høre om der forskel på lyden.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu