|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
theripper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 08:11 |
Hey
Nu hvor jeg har fundet ud af at jeg ikke kan bruge en ps3 som blu-ray afspiller, da jeg ikke vil kunne få fornøjelsen af HD-lyden, da min receiver ikke kan tage lyd gennem hdmi. Så mit spørgsmål er så, hvilken afspiller jeg skal overveje, når kravene er at den selv kan dekode hd-lydformaterne, analog ud, er villig til at give en 3000-4000kr. Den må gerne kunne gøre brug af trådløs net som en ps3, så det er nemmere at opdatere den. Håber at I kan være lidt behjælpelig. Mvh Mikkel |
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hej theripper Tror den nye Oppo bliver et hit til prisen (under 5.000,00 ifølge anden tråd). Mvh. Soko |
|
![]() |
|
theripper ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Okay, det mærke kender jeg så slet ikke noget til.
Kan du fortælle lidt om den? |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej theripper. To gode afspillere (lige nu og her) er Panasonic dmp-bd55 og Sony BDP-S550 http://whathifi.com/Review/Sony-BDP-S550/ http://whathifi.com/Review/Panasonic-DMP-BD55/ mvh Rod83 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvilken af dem ville du selv foretrække og hvorfor? Personligt synes jeg at de begge to lyder gode. Har dog nok det problem, at både tv, receiver og hdd-optager er sony. Så er nok ikke helt neutral i min bedømmelse, ved heller ikke hva jeg skal synes om det der står med basen i den anmeldelse af sony'en Redigeret af theripper - 30-Oktober-2008 kl. 10:29 |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Hej theripper. Jeg har selv s550 og har valgt den pga. min manglene tålmodighed
|
|
|
|
![]() |
|
Dr. Jones ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() |
Jeg er lidt i tvivl om forskellen mellem BD55 og BD50, som er den model, Panasonic har på deres danske hjemmeside...
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Dr. Jones. Den største forskel er at der i 55'eren er 7.1 analog udgange mens 50'eren ikke har det (kun 5.1 ch.). Ydermere er 55'eren mere "slank" end 50'eren samt, at 55'eren skulle være bedre til alm. dvd'er |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Er også sony'en jeg hælder mest til, da det lyder til, at systemet er lavet på en måde så det er brugervenligt. Hvordan har du det med basen? |
|
![]() |
|
![]() |
Et lille tillægsspørgsmål. Hvilke kabler skal jeg bruge til analog? Min receiver har kun 6.1. Dog er mit upset kun 5.1
Forslag til gode kabler modtages gerne |
|
![]() |
|
![]() |
Hej. Ja Sony'en er meget brugervenligt |
|
|
|
![]() |
|
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
Hej igen Jeg kender ikke mærket personligt (jeg har ingen Oppo-maskiner) men omtalen af Oppo`s DVD-afspillere er helt oppe i skyerne Jeg har forstået, at den nye Oppo Blu-ray skulle have samme "billedbehandling" som Oppo`s DVD-afspillere og så bliver den også helt fantastisk til DVD. Det betyder en hel del, når man som jeg har en stor DVD-samling. Du kan evt. prøve at søge på Oppo her på siden og på nettet, omtalen er bestemt ikke dårlig Otto fra AV-precision bliver forhandler og han virker særdeles kompetent. Mvh. Soko |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |