|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | ||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 09:15 |
|
Hey gutter Har lige læst på avforums at der er problemer med afspillerens bitstream af dts hd ma. Den gør det ikke med fuld bitrate. Er der nogle herinde som har tjekket det? Jeg tjekker det selv lige når jeg kommer hjem. Det er noget med at bitraten skal ligge omkring 30 men ligger kun på 1.5 og det svare til DTS core. Det er slemt nok at den ikke kan dekode dts hd ma endnu og vi skal vente til januar med at få en update, men hvis den så heller ikke kan spytte det fulde dts hd ma signal ud via bitstream så overvejer jeg at benytte mig af returretten og købe en anden afspiller, for det her holder ikke. (HVIS DET ER SANDT)
|
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
|
Under afspilning kan du se bitrates på video og audio ved at trykke to gange på display-knappen.
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Det fatter jeg ikke en dyt af. Jeg havde den mest pragtfulde HD-lyd da jeg havde fornøjelsen af at have den hjemme |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
askov ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Status: Offline Point: 121 |
![]() |
|
Hmm tror der er noget om snakken ved DTS MA er 1.5 mbit/s max ? .... jeg synes Dolby Digital True HD lyder meget bedre, og klar i lyden - måske derfor ?
|
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|
I know og det er præcis DET der er problemet. Dts hd ma skal ligge omkring 30. JEg tjekker det lige selv når jeg kommer hjem Det er mulig at den update som kommer til januar vil løse dette, men hvad nu hvis den IKKE gør?? Så hænger man på en dyr afspiller som ikke kan det den skal (for mit vedkommende i hvertfald) Hother: Ja lyden er pisse god, men prøv at tænk hvor god den vil være, hvis bitraten var korrekt. Går ud fra det har noget at sige.. Redigeret af furious jt - 27-Oktober-2008 kl. 10:58 |
||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||
![]() |
||
laurs ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 54 |
![]() |
|
|
||
Benq w5000,stewart firehawk 92"tabtension,M&K 750/55 tripole.velodyne DD12,Primare spa 21,primare dvd 26,dvdo vp 50, samsung 1400
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8683 |
![]() |
|
Er I sikre på at afspilleren viser den korrekte bitrate på et pakket signal den ikke selv håndterer?
Hvis den ikke kan afkode DTS HD MA kan den vel heller ikke aflæse bitrate? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det kunne da være skønt hvis det bare var det der var problemet, men aner det ikke. Har lige spurgt på avforums, så må vi se om der sidder en klog en der kan svare på det. Tror jeg skriver til pioneer iaften, men tror bare jeg får et tåbeligt svar tilbage som man ikke kan bruge til noget. Men prøver alligevel |
||
7.2.4 atmosbio
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Hvad siger receiveren? Hvis det kun er DTS Core der sendes ud, så burde receiveren skrive DTS i displayet og ikke DTS HD. Hvis der står DTS HD i displayet på receiveren, så vil jeg æde min hat på at det er info'en i afspilleren der er fejlagtig. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Der står dts hd ma på recieveren. |
||
7.2.4 atmosbio
||
![]() |
||
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
|
Min onkyo skriver dts hd ma, så mon ikke det er afspiller der viser forkert.
|
||
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|
Så vil jeg som sagt sætte pengene på at det er afspilleren der leverer forkert info. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |