|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
skovsborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 17:18 |
Hej Jeg er blevet den glade ejer af Sony´s ES 2400 surroundreceiver og er nu på jagt efter nogle højtalere som i starten skal bruges til 5.1 og senere måske 7.1. Jeg har fundet disse fra Harmon Kardon http://www.amazon.de/HKTS-11-BQ-Lautsprecher-System-schwarz/ dp/B000R9PFKE/ref=pd_rhf_p_t_1 til rimelige penge og hvad jeg kan læse af anmeldelser på nettet får de gode ord med på vejen. Er der nogle herinde som har erfaringer med disse højtalere?
http://www.amazon.de/HKTS-11-BQ-Lautsprecher-System-schwarz/ dp/B000R9PFKE/ref=pd_rhf_p_t_1
Redigeret af skovsborg - 22-Oktober-2008 kl. 17:20 |
|
![]() |
|
skovsborg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2007 Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Nu skal I jo ikke snakke i munden på hinanden I må da også gerne komme med nogle alternativer op til ca 4.000 kr |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
Jammen så skal jeg da ligge ud http://www.harbosound.dk/shop/harbosat10-med-harbosub10-247p .html Ganske vist 900kr over de 4000, men det var jo også ca. Redigeret af Kasper_J - 23-Oktober-2008 kl. 11:40 |
|
![]() |
|
b-nisse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Jeg har HKTS 11, og må sige jeg er meget tilfreds. Specielt subben synes jeg rigtigt godt om. I den prisklasse vil jeg tror at det er et af de bedste sæt. Der er flere herinde der har KEF og Harbo hvilke også er gode sæt, men jeg har ikke selv hørt dem, så jeg har ikke nogen reference. |
|
SAMSUNG - ONKYO - HARMAN/KARDON - PS3
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Hvad med det fælleskøb som er her på siden på Focal Sib sættet? Har selv det sæt (med en XL center) og det spiller super. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
H/K laver hæderlige receivere kender ikke deres højtalere, men ville da gå efter en producent der koncentrere sig mere om ht'er end H/K så som Focal eller Kef. kan varmt anbefale både focal og Kef. har ikke mange erfaringer med Focal. men har da hørt nogle stykker. og dem der køres fælleskøb på er rigtig gode!. Lang bedre end H/K ht'erne du linker til! Redigeret af jrued - 23-Oktober-2008 kl. 12:27 |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Jeg er absolut ikke enig med b-nisse, har selv haft dette HKTS 11 sæt. Lyden er direkte ringe, lukket mellemtone og diskant. Og Subwooferen kan ikke gengive rigtig dybbas, kun bulder bas. Jeg brugte timer på at tilpasse systemet og det blev aldrig godt. Så mit råd, køb det ikke. jeg ville også kigge efter Harbosound eller noget brugt.
|
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
hvor har du købet den Sony STR-DA2400ES
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
På Amazon.de |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |