recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony 32V4500 + DZ260... Kanal skift
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony 32V4500 + DZ260... Kanal skift

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
darupe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony 32V4500 + DZ260... Kanal skift
    Sendt: 22-Oktober-2008 kl. 23:56
Jeg har netop i dag modtaget mit Sony DAV-DZ260 5.1 surround system, som jeg er godt tilfreds med. Jeg fik dog bare det indtryk, at man kunne bruge DZ260 remoten til at styre både TV og afspiller. Dette er delvist også rigtigt, men de to knapper på DZ260 remoten hvor der står PROG+/-, skifter ikke kanal på mit TV lige meget om det er analog eller digital. TV'et reagerer dog på signalet eftersom dioden blinker.

Kan det passe, at PROG+/- kun virker til radio kanaler? Det er nemlig lidt kedeligt at skulle skifte kanal på den ene remote og styre lyden på den anden
Til top
darupe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 19:02
Jeg fandt søreme ud af det. Jeg lagde mærke til, at nogle af knapperne både havde hvid og brun tekst. Der sidder så en TV knap nede i venstre hjørne. Denne skal man holde inde samtidig med at man bruger PROG+/-. Derved skifter den kanal på TV'et

Jeg synes godt det kunne stå tydeligt i manualen, eftersom jeg indtil videre stadig ikke har fundet det.

Redigeret af darupe - 24-Oktober-2008 kl. 19:03
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu