|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
raunso ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2004 Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 12:37 |
Hejsa
Jeg er på nippet til at købe BluRay. Har søgt lidt på nettet og kan ikke helt finde ud af hvordan en hardcore face-off mellem PS3 og S350 falder ud. Er der nogen, der ved det? Jeg er mest interesseret i om der er tydelige forskelle i billedside og om PS3 kan alt det samme med lyd som S350, altså bitstreame det hele til min Denon-1909. VH Raunso |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
PS3 kan ikke bitstreame alle lydformaterne, men selv dekode dem til PCM og
sende det videre. Du går dog ikke glip af noget lydmæssigt. Jeg tør ikke sige rent billedmæssigt, men vil gætte på, at de ligger ret tæt |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Prøv at kigge her: Cnet.com bruger ps3'eren til at sammenligne med |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
raunso ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2004 Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Tak for det! God anmeldelse. Dog savner jeg lidt direkte sammenligning med PS3'eren mht lyd og billede.
Jeg har i øvrigt ikke helt forstået forskellen på PCM og bitstream. Er PCM også lossless? |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Mht lyd, så larmer afspilleren mindre end en ps3. |
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
PCM er også loss less, ja, det er ukomprimeret.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |