|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Don Miguel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2008 kl. 22:06 |
Hej Hvor kan jeg købe billige - altså ikke for dyre Blu Ray film/TV serier uden at jeg kan få problemer med tolden? Jeg leder efter Lost Season 3 Blu Ray Region A, så jeg gerne vil vide hvor det er bedst at købe. Jeg vil også undgå at få bøvl med tolden. Håber på hjælp. Takker |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er jo flere steder hvor der kan købes billigt, men der sendes også fra steder uden for EU, så dine ønsker hænger ikke helt sammen, men der er sjældent nogen problemer med det. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Don Miguel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Takker Kender du nogle gode links hvor man kan købe DVD/Blu Ray film? Takker igen |
|
![]() |
|
MDHell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 928 |
![]() |
Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 | |
|
![]() |
|
lasse.j5 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
http://www.highdefprices.com/
Denne side er ret sikkert at bruge. Der er nogle få steder udenfor EU. Men det er steder hvor chancen for at der kommer told på er meget lille. Brug denne side til at tjekke om film fra USA kan afspilles i Region A afspillere: http://bluray.liesinc.net/ |
|
![]() |
|
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
axelmusic.com er der ingen fare for told og ok priser
|
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Jeg køber her: www.movietyme.com. Leveringen er lidt langsom, men til gengæld er de ok billige og levering er gratis. Er aldrig blevet nuppet i tolden fra dem. Har region A eller regions-fri Blu-ray. Nye titler ligger som regel på 17-18£ leveret. Dertil får man indimellem en voucher så man sparer 1£. Har aldrig haft problemer med at handle med dem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |