|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2008 kl. 17:16 |
||
Har lige pludselig et mærkeligt problem med mit setup....
Marantz SR4001 reciever Denon 2910 DVD Philips 32PW9551 Tv PS3 Lad mig starte med at sige: DET VIRKEDE IGÅR; OG JEG HAR IKKE ÆNDRET NOGET!!!! Marantz'en har to HDMI indgane, en bruges til Denon'en, den anden til PS3'eren... Da jeg tænder idag via min Logitech fjernbetjening for at se en DVD gør den som den skal, tænder TV på HDMI, tænder Denon og tænder reciveren, sætter den på rette kanal og slår 7.1 analog lyd input til. So far so good.... Der er lyd, men ikke noget billed... Marantzen viser at HDMI er i brug, og Tv'et viser den rigtige opløsning, 720p, men bare en lilla skærm. Nuvel, jeg skifter DVD'ens HDMI kabel med det fra PS3'eren ( hvilket jeg først tjekkede fungerede som den skulle ). Det hjalp ikke. Jeg satte nu DVD'en til i den HDMI indgang PS3'eren normal bruger og visa versa, intet, PS3 køerer normalt, intet billed på DVD'en... MEN sætter jeg DVD'en til direkte til Tv'et, så virker det???!!! Jeg kan ikke gennemskue det, der der nogen der kan? (overvejer at prøve Component via Marantzen fra Denon, men ville jo helst bruge HDMI... SOM VIRKEDE IGÅR!!!) |
|||
![]() |
|||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
||
Har googlet lidt og vil prøve med en firmware opdatering af afspilleren senere i dag, måske kan det hjælpe...
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Firmware updaten gjorde tricket, FYI
|
|||
![]() |
|||
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
||
Hvor fik du opdateringen fra? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Denons hjemmeside, ved at opgive model og serienummer... husk at det skal være den europæiske hjemmeside, ellers får du en reg. 1 afspiller
![]() |
|||
![]() |
|||
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
||
Tak for info. |
|||
![]() |
|||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
||
Har FW updaten medført mærkbare forandringer i din DVd2910? Bruger du den forøvrigt til sacd-afspilning? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Udover at den nu vil snakke med min receiver har jeg ikke mærket den store forskel, men måske mest fordi jeg ikke har brugt den så længe endnu... der er en længere tråd HER hvor folk deler deres oplevelser med de forskellige firmwares, officielle som uofficielle.... ...Og HER er der både remote hacks og diverse firmwares at finde.... Jeg bruger den både til SACD, DVD-A og CD, synes den er super musikalsk over 5.1 analog outputtet. |
|||
![]() |
|||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
||
Jeg går ud fra at du mener den tyske denon hjemmeside, da der ikke findes en europæisk! På den tyske har jeg forsøgt at indtaste mit 10-cifret serie nummer med jeg får meddelelsen at serie nummeret ikke kan genkendes! Hvad gør jeg forkert?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg brugte DENNE side, gik ud fra det var den europæiske, da den ender på .eu Det skal siges at jeg brugte serienummeret fra kassen, men det skulle jo gerne være det samme som på maskinen....
Der er jo også den uofficelle firmware som jeg linker til herover, den sparer dig for at bruge remote tricket for at gøre din afspiller kodefri... ![]() ![]() Redigeret af detlef - 18-Oktober-2008 kl. 07:16 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det var også den jeg forsøgte mig med. Mit ser. nr (5016606419) virker åbenbart ikke! Meget mærkeligt! Fik du tilsendt en fil via mail med FW updaten? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg downloadede en ZIP fil der indeholdt Firmwaren og Instruktioner til at bruge den....
Skyd mig en PB med din mail, så sender jeg den til dag! |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |